Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری شرکت همراه اول بیش از۲۵۰هزار ماسک به همراه ۱۰۰۰ عدد اسپری ضدعفونی کننده در بین هیئت های مذهبی معین استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

«حجت الاسلام والمسلمین میرخانی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و فرارسیدن ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت زهرا (س) دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور با همکاری شرکت همراه اول توانست تعداد بیش از250 هزار ماسک را به همراه 1000 عدد اسپری ضدعفونی کننده در بین هیئت های مذهبی از پیش تعیین شده استان سیتان و بلوچستان توزیع نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور بیان نمود: این اقلام بهداشتی در هیئت های معین شهرستان های ایرانشهر، خاش، دلگان، چابهار، سراوان، مهرستان، سرباز، فنوج، نیکشهر و بنت توزیع گردید تا به بهانه کمبود اقلام بهداشتی چراغ هیئات مذهبی و جلسات عزاداری دخت بزرگوار پیامبر (ص) حضرت زهرا (س)خاموش نباشد.

 

وی اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح بهداشتی عزاداران این اقلام در دو مرحله فاطمیه اول و فاطمیه دوم در میان هیئت‌های مذهبی معین استان توزیع شده است.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در مراسم‌های مذهبی از ماسک استفاده می‌کنند خاطر نشان کرد: این ماسک‌ها بیشتر بین هیئت های مذهبی که از توان مالی کمتری برخوردارند یا در تهیه اقلام بهداشتی دچار مشکل هستند، اهدا و توزیع شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرخانی در پایان ضمن تقدیر از شرکت همراه اول در اهداء این اقلام از عملکرد هیأت‌های مذهبی نیز در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکر کرده و  افزود: امسال با توجه به گسترش ویروس کووید 19 هیأت‌های مذهبی عملکرد خوبی از خود در رعایت پروتکل ها و برگزاری مراسمات نشان دادند و بهترین الگو برای فعالیت‌های اجتماعی شدند

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسپری ضدعفونی عزاداران هیئت های مذهبی دفتر تبلیغات اسلامی هیئت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • راز نگه‌داشتن گل طبیعی به مدت طولانی را می‌دانید؟
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است