Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم رشت در مجلس گفت: سپیدرود از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتبال کشور است و به‌دلیل سوءمدیریت از لیگ برتر سقوط کرد. - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: سپیدرود از تیم‌های ریشه‌دار، قدیمی و فرهنگی کشور محسوب می شود و از 8 سال قبل که بر اثر سوء‌مدیریت‌ها خاموش شده بود به درخواست دوستان کنار این تیم حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: سپیدرود هر چند که در ذهن بزرگان رشت و دوستان و علاقه‌مندان قدیمی و بی‌شمارش همیشه روشن بود اما در بین نسل جوان کمتر شناخته شده بود و ما به همراه مدیریت دلسوز وقت این تیم کمک کردیم تا سپیدرود دوباره به روزهای درخشان برسد.

وی افزود: رشد سپیدرود بسیار خوب بود اما متاسفانه با شناخته شدن دوباره سپیدرود دو گروه گرد این تیم جمع شدند که یک گروه برای کمک آمدند و یک گروه به طمع سوء‌استفاده پیرامون سپیدرود جمع شدند و متاسفانه گروه طمعکاران بر این تیم غالب شدند و با مدیریت ضعیف سپیدرود را از لیگ برتر دوباره به لیگ 2 پرتاب کردند.

نایب رئیس شورای شهر رشت: کمک 500 میلیون تومانی به سپیدرود تصویب شدسپیدرود رشت – ایرانجوان بوشهر؛ نیمی از تاریخ فوتبال ایران اینجاستپرداخت 2 میلیاردتومان از بدهی‌های باشگاه سپیدرود رشت/ پنجره نقل و انتقالات سپیدرود باز شد

کوچکی‌نژاد گفت: من یادم نمی‌رود که روز صعود سپیدرود از لیگ 2 به دسته اول و بعد به لیگ برتر تمام رشت غرق در شادی شده بود و من هم به‌عنوان نماینده و خادم این مردم خوشحال بودم و از ته دل شاد شدم اما با سقوط این تیم به لیگ‌های پایین، همه ما غمگین هستیم و باید هرچه سریعتر سپیدرود به جایگاه اصلی خود بازگردد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در این دوران بد اقتصادی کمک مالی گرفتن سخت است و با چندین جلسه‌ای که با استاندار و فرماندار گذاشتیم تلاش می کنیم که منابع مالی پایدار برای سپیدرود تثبیت شود و با حضور آقای فرشاد فقیه که یک فعال اقتصادی است بخشی از مشکلات سپیدرود حل شد و آقای خلیل‌زاده هم کمک مالی کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات کشور گفت: ما تلاش خواهیم کرد که آقای آقازاده مدیرعامل سپیدرود به‌زودی بخشی از قرارداد بازیکنان و کادر را پرداخت کند و در بحث مالکیت هم تمام تلاش ما این است که سپیدرود زودتر سر و سامان پیدا کند تا خدای نکرده مثل دفعه پیش به یک سمتی نرود که دوباره بعد از یک اوج گرفتن سقوط کند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: حل مشکل مالکیتی سپیدرود در اولویت برنامه‌های ما است و تلاش می کنیم با قرار گرفتن یک مالک خوشنام در راس کار سایر ارگان ها مانند شهرداری و دیگر مسئولان در پشتیبانی از سپیدرود این فصل و فصل‌های دیگر به یاری سپیدرود بشتابند.

انتهای پیام/620/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط شهرداری بم به لیگ ۳

تیم فوتبال شهرداری بم در هفته ۲۴ گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در دیداری سرنوشت‌ساز، میهمان آینده سازان اردبیل بود.

این تیم در پایان با یک گل مغلوب شد و بدین ترتیب با توجه به شکست شهرداری بم و پیروزی رقیبان، سقوط نماینده شرق استان کرمان به لیگ پایین‌تر قطعی شد.

شهرداری بم فصل را با مهدی جزینی آغاز کرد؛ اما وی خیلی زود جای خود را به علیرضا آلبوغبیش سرمربی فصل قبل این تیم داد. با این حال حضور آلبوغبیش نیز نتوانست تاثیری در روند شهرداری ایجاد کند و جهانبخش جعفری که یک بار موفق به نجات شهرداری از سقوط شده بود، بار دیگر این ماموریت را به عهده گرفت؛ اما در انجام آن موفقیتی کسب نکرد تا شهرداری بم به عنوان تنها نماینده کرمان در لیگ دو، سقوط تلخی دیگر را به فوتبال کرمان تحمیل کند.

بر این اساس، تیم‌های شهرداری بم و شهدای ساری دو هفته مانده به پایان رقابت‌های مرحله گروهی به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

جدول رده‌بندی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور در پایان هفته بیست و چهارم

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس