Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@19:02:28 GMT

افسوس فرگوسن از نخریدن هندرسون برای یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۷۱۹۲

افسوس فرگوسن از نخریدن هندرسون برای یونایتد

سر آلکس فرگوسن تاکید کرد نخریدن جردن هندرسون در سال ۲۰۱۱ یکی از بزرگترین افسوس های دوران مربیگری او بوده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، در حساس ترین دیدار هفته در لیگ برتر انگلیس فردا یکشنبه لیورپول و منچستریونایتد برابر هم به میدان خواهند رفت.

سر آلکس فرگوسن سرمربی سابق منجستریونایتد پیش از این دیدار درباره جردن هندرسون کاپیتان تیم حریف به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن که در تیم ساندرلند بازی می کرد مورد توجه یونایتد قرار داشت ولی فرگوسن به دلیل شیوه دویدن او، از خرید هندرسون سر باز زد تا در نهایت او راهی لیورپول شود و پیراهن تیم رقیب را بپوشد و نقش مهمی در افتخارات کسب شده تیم یورگن کلوپ ایفا کند.

فرگوسن گفت: ما در سال ۲۰۱۱ خیلی به خرید هندرسون نزدیک بودیم و این خیلی ناراحت کننده است که او را از دست دادیم. این موضوع یکی از بزرگترین افسوس های دوران مربیگری من بوده است.  همه چیز برای خرید او آماده بود ولی در نهایت دالگلیش او را برای لیورپول جذب کرد تا هندرسون راهی تیم رقیب شود.

در حال حاضر لیورپول مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر است و منچستریونایتد نیز تیم صدرنشین محسوب می شود و بازی فردا شب دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

او همچنین در پایان صحبت های خود گفت: با دیدن تیم یورگن کلوپ که اینقدر خوب است من خیلی خوشحال شدم که زودتر از دنیای مربیگری خداحافظی کردم. تیم یورگن کلوپ بسیار قدرتمند و منظم فوتبال بازی می کند و امسال هم مدعی قهرمانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سر الکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟

اسپورت بایبل با استخدام یک لب‌خوان حرفه‌ای برای اولین بار ‏از صحبت‌هایی که بین صلاح و کلوپ رد و بدل شده بود رمزگشایی ‏کرد. ‏ از آنچه در تصاویر دیده می‌شود صلاح در اولین جمله خود به کلوپ ‏گفت: «کاری از دستم برنمی‌آید. هیچ کاری». ‏

متاسفانه واکنش کلوپ به این جمله صلاح را نمی‌بینیم، چرا که ‏دوربین لب‌های او را نشان نمی‌دهد. اما صلاح در واکنش به حرف‌های ‏کلوپ گفت: «حتما، حتما کارت قرمز می‌گیرم. بعد از هفت سال. بعد ‏از هفت سال خدمت. هفت سال»

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت