Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@16:35:58 GMT

سخنرانی ۲ استاد اخلاق در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۷۲۸۹

سخنرانی ۲ استاد اخلاق در فضای مجازی

حجج‌اسلام حسین انصاریان و سیدمحمدباقر علوی تهرانی از اساتید اخلاق کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در فاطمیه دوم به صورت مجازی سخنرانی خواهند کرد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجج‌اسلام حسین انصاریان و سیدمحمدباقر علوی تهرانی از اساتید اخلاق کشور در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در فاطمیه دوم به صورت مجازی سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم از امشب به مدت ۱۲ شب در قالب فضای مجازی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) سخنرانی خواهد کرد.

این برنامه از امشب شنبه ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار و از صفحه اینستاگرام h_ansarian پخش زنده خواهد شد.  
همچنین حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر علوی تهرانی نیز روز شهادت حضرت زهرا (س) یکشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۰ صبح به صورت مجازی سخنرانی خواهد کرد. بعد از سخنرانی این استاد اخلاق، عزاداری سال‌های گذشته مسجد امیر (ع) در ایام فاطمیه پخش خواهد شد.

این مراسم از سایت fares.ir/live پخش زنده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت الاسلام حسین انصاریان اساتید اخلاق شهادت حضرت زهرا شهادت حضرت زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران، با صدور پیامی یاد و خاطره استاد مطهری را گرامی داشته و روز بزرگداشت معلم را به استادان و معلمان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

در متن پیام وی آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم امام علی علیه السلام: أَکْرِمْ ضَیْفَکَ وَ إِنْ کَانَ حَقِیراً وَ قُمْ عَنْ مَجْلِسِکَ لِأَبِیکَ وَ مُعَلِّمِکَ وَ إِنْ کُنْتَ أَمِیراً میهمانت را گرامی دار هرچند حقیر و کوچک باشد، و از جای خود به احترام پدر و استاد خود برخیز، هرچند فرمانروا و امیر باشی. (غرر الحکم و درر الکلم، ح.۲۳۴۱)

روز معلم که پاسداشت متفکر فیلسوف و اخلاق‌مدار استاد شهید مرتضی مطهری است، نمادی است برای تداعی جامعه در ارج‌گذاری به مقام والا و بلامنازع استاد. بی تردید ادامه حیات هر جامعه بشری در دانش اندوزی، علم آموزی و اخلاق‌مداری است.

این پیام می‌افزاید: از اوان تشکیل جوامع، حضور و نقش استادان برای ارشاد و آموزش، امری اجتناب ناپذیر بوده اما در جامعه کنونی که زیر سلطه تکنولوژی و حجم انبوهی از تبادل اطلاعات قرار داریم، ایفای این نقش بسیار حساس‌تر و حیاتی تر می نماید تا کشتی علم و دانش آموزی به ساحل امن برسد. در روزگاری که اخلاقیات در چنبره علوم جدید و فناوری های شگرف، مجال ظهور ندارد، این مسئولیت خطیر بر دوش استادان است تا متعهدانه و دلسوزانه در بزنگاه ها، اخلاق را دوشادوش علم پیش برند و در جامعه نهادینه سازند و از خسران جبران ناپذیری که اغلب جوامع اکنون مبتلا گشته اند، مصون دارند. تکلیف بسیار مهم دیگر استادان گرامی در دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی، حرکت به سوی مرزهای علم و دانش است. فراموش نکنیم که روزگاری مرجعیت علمی از آن ایران عزیزمان بوده است لذا، با عنایت به ظرفیت های بی بدیل کشورمان و جوانان مستعد، حمیت و همتی مضاعف می طلبد تا از دوران رخوت و سکوت، نقبی به شکوفایی علم و دانش و فرهیختگی بزنیم و جایگاه از دست رفته و اقتدار علمی را بازیابیم.

در ادامه این پیام آمده است: بنابراین با توجه به الزام نهادینه سازی علم، اخلاق، دانش، خرد و مهارت در جامعه، پاسداشت و حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر رسم و آیینی مدنظر باشد. روز استاد را محضر استادان محترم دانشگاه آزاد اسلامی به خصوص خانواده بزرگ استان تهران، تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال توفیقات مستمر شما فرهیختگان گرامی را در رشد و تعالی اهداف علمی و آموزشی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229108 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود