Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار گفت: مراسم تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره «روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران» در روستای محمدآباد ساقی انار برگزار شد.

سید حسین جعفری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نشست امضای تفاهم نامه و رونمایی از پوستر جشنواره، در خصوص اهداف جشنواره، برنامه ها، مکان و زمان، تعیین و شرح وظایف کمیته های برگزاری این جشنواره بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مراسم تفاهم نامه های مربوطه بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار به عنوان دبیر و موسسه فرهنگی و هنری نقش مهتاب صدر به عنوان مجری طرح  جهت اجرا به امضاء رسید و همچنین از پوستر ویژه روستا محمد آباد ساقی رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: برنامه های این جشنواره در ۲۲ عنوان معرفی و مورد بررسی قرار گرفت و قرار است این 22 عنوان برنامه از دی ماه سال جاری به مدت ۱۵ ماه به صورت حضوری و مجازی در روستای محمدآبادساقی انجام شود.

جعفری عنوان کرد: از جمله این برنامه ها که با هدف بالا بردن افزایش سطح مطالعه در روستای محمدآباد ساقی اجرا می شود، می توان به برگزاری مسابقات کتابخوانی، شب شعر با محوریت کتاب، برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت کتاب، مسابقات نقاشی با محوریت کتاب، تجهیز مسجد و کتابخانه روستای محمدآباد ساقی و ... اشاره کرد.

به گفته وی این برنامه ها به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال شده و 15 ماه پس از اجرا مورد داوری قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار از همکاری و حمایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای برنامه های این جشنواره در روستای محمدآباد ساقی قدردانی و تصریح کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان همیشه و همواره حامی فرهنگ و هنر بوده است که جا دارد از این اقدام تشکر و قدردانی داشته باشم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد ظهر سه شنبه در بازدید از روستاهای سطح بخش آبپخش اظهار داشت: برخی از روستاهای بخش آب‌پخش از جمله چم‌درواهی با توجه به نداشتن دهیاری و اعتبار کم روستا نیازمند توجه بیشتر مسئولان شهرستان هستند.

وی افزود: ۲ روستای چم دوراهی و میاندشت در مسیر اصلی ورودی و خروجی بخش آب‌پخش قرار گرفته‌اند و این موضوع نیازمند توجه بیشتر به ورودی‌های این روستاها به منظور جذب گردشگر است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش ابراز داشت: آسفالت بریدگی‌های مسیر اصلی روبروی روستای میاندشت و ورودی این روستا از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات مردم از اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان است.

کد خبر 6093283

دیگر خبرها

  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • جاده پُر دست انداز یکی از روستا‌های فومن