Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل سازمان بهزیستی خراسان رضوی از راه اندازی مرکز ماده ۱۶ در تربت جام خبر داد و گفت: در این مرکز متعادان متجاهر نگهداری می شوند.

به گزارش قدس آنلاین، حمید رضا پور یوسف با بیان اینکه پیگیری ها به منظور ایجاد کمپ مرکز ماده ۱۶ از سال قبل در دستور کار بهزیستی بوده است اظهار کرد: از طرف فرماندار، دادستان، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان تربت جام و شواری هماهنگی استان با توجه به ظرفیت شهرستان تربت جام تفاهم نامه ای امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق این تفاهم نامه در شهرهای تربت جام، صالح آباد، تایباد و باخرز مرکز نگهداری معتادان متجاهر دایر خواهد شد تا از این به بعد شهرستان مجبور به اعزام معتادان به مشهد نباشد و ظرفیت مشهد در اختیار خود این شهر قرار گیرد.

پور یوسف راه اندازی این کمپ با ظرفیت ۲۰۰ نفر ۵۰ درصد هزینه های معتادان از محل منابع داخلی و از طریق فرمانداری، شهرداری، خیرین و دیگر منایع تامین می شود و ۵۰ درصد دیگر را نیز شورای هماهنگی مواد مخدر استان تقبل خواهد کرد.

منبع: مهر انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کمپ معتادان تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد