Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اسماعیل تیرانی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تله مدیسین ، عمل مراقبت پزشکی با استفاده از ارتباطات صوتی تصویری است و این عمل شامل نگهداری، مراقبت، تشخیص، مشاوره ، معالجه و انتقال داده های پزشکی و مسائل آموزشی است.

وی اظهار داشت: با این دستگاه زمینه گرفتن نوار قلب بر بالین بیمار حتی در منزل و ارسال لحظه‌ای به سازمان اورژانس کشور و مشاهده نوار قلب توسط متخصصان قلب مقیم در سازمان اورژانس کشورفراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با استفاده از دستگاه تله مدیسین که به روزترین دستگاه ساخت داخل کشور است در لحظه نیاز بیماران با استفاده از فناوری روز دنیا نوار قلب بیماران قلبی را گرفته و بر بالین بیمار نوار قلب به رویت پزشکان متخصص قلب مقیم در سازمان اورژانس کشور رسانده می‌شود تا در صورت نیاز به اقدامات درمانی لازم با هماهنگی های صورت پذیرفته شهروندان به مراکز تخصصی قلب در استان اعزام شوند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشکده علوم پزشکی خمین هدف از خرید این دستگاه را حفظ زمان در بیماران قلبی عنوان کرد.

تیرانی گفت: برای خرید چهار دستگاه تله مدیسین یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: مرکز فوریت‌های پزشکی این شهرستان با ۲۳ نیروی عملیاتی دارای یک مرکز اپراتوری، یک پایگاه شهری، سه پایگاه جاده‌ای و چهار دستگاه آمبولانس فعال است.

شهرستان خمین از توابع استان مرکزی با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور خمین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سازمان اورژانس کشور خمین اخبار کنکور سازمان اورژانس کشور نوار قلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است