Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@13:17:47 GMT

استقلال با ۳ غایب مقابل تراکتور قرار می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۷۷۹۹

به گزارش مهر، از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دو دیدار باقی مانده که طی آن استقلال و پرسپولیس در تبریز و تهران به مصاف تراکتور و فولاد می‌روند. آبی پوشان که با یک دیدار کمتر نسبت به صنعت نفت، با ۲ امتیاز اختلاف در رده دوم قرار دارند، این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی با یک امتیاز بیشتر نسبت به این رقیب به صدر جدول باز گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان در حالی راهی تبریز خواهند شد که محمود فکری به جز ۳ بازیکن، سایر داشته‌هایش را برای این بازی در اختیار دارد. سبحان خاقانی هافبک جوان آبی پوشان که با گلزنی در مشهد برابر شهرخودرو برای خود در این تیم نامی دست و پا کرد، حالا با مصدومیت مواجه است و به همین دلیل یکی از غایبان تیمِ فکری در تبریز است.

فرشید باقری هافبک میانی آبی پوشان هم که فصل پر تنشی را در این تیم سپری می‌کند و اخیراً از سوی فکری با ممنوعیت ورود به تمرین مواجه شده، به دلیل همین محرومیت داخلی مسافر تبریز نمی‌شود تا وی نیز از غایبان تیمش در این دیدار حساس باشد. سومین و شاید مهم‌ترین غایب استقلال در تبریز هم هرویه میلیچ است.

مدافع کروات آبی پوشان که با حرکتی عجیب اقدام به ترک تهران کرد تا بدین وسیله به مجموعه باشگاه استقلال شوک بزرگی وارد کرده باشد، سومین غایب تیمش در این دیدار بزرگ است. دیداری که از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی به میزبانی تراکتور در تبریز برگزار می‌شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز

 سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در بخش‌های صحنه‌ای، میدانی و تعزیه، نقالی و پرده خوانی (کودکان و بزرگسالان) و با هدف رونق بخشی به جریان نمایش‌های مردمی و تکریم مردمی‌ترین نمایش‌ها و آیین‌های مذهبی برگزار می‌شود.

آثار تا ۱۵ خردادماه جمع آوری و تا ۲۵ خردادماه بازبینی خواهند شد و شروع اجرا‌های عمومی از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد و اجرا‌های داوری سوگواره هفته سوم محرم خواهد بود.

هنرمندان آثار خود را به نشانی دبیرخانه این سوگواره واقع در تبریز بلوار ۲۹ بهمن، مجتمع فرهنگی و هنری ۲۹ بهمن، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی ارسال و یا با شماره ۰۴۱۳۳۳۰۵۷۹۴ تماس و با پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۹۰۴۸۲۴۹۱۰ ارتباط حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)