Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی متقی با اشاره به اجرای ویژه برنامه«یاس نبوی» در ۲۵۰۰ امامزاده و بقعه کشور گفت: این برنامه با توجه به شرایط هراستان وضعیت های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری و مجازی برگزار می شود.

حجت الاسلام «سیدمحمدکاظم موسوی متقی» در گفت وگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان از برگزاری سوگواره«یاس نبوی» در 2500 امامزاده و بقعه متبرکه  کشور خبر داد واظهار کرد:این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) طبق قرار گرفتن وضعیت هراستان(سفید،آبی،زرد، نارنجی و قرمز) در شرایط کرونا به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه 550 عدد تابلو نقاشی با موضوع فاطمیه و شهید سلیمانی در صحن امامزادگان کشور به نمایش گذاشته شده است.

 

حجت الاسلام موسوی متقی از آمادگی 300 بقعه کشور برای راه اندازی کاروان عزای فاطمی خبر داد و خاطر نشان کرد: درایام نیمه شعبان طرحی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه تحت عنوان«نسیم انتظار» اجرا شد که در قالب این طرح گروههای سرود و تواشیح از مداحان و سخنرانان درسطح شهر به اجرای برنامه مداحی و جشن پرداختند، درایام فاطمیه نیز 300 بقعه کاروان عزا راه اندازی و به اجرای مراسم عزاداری خواهند پرداخت.

 

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین به اجرای طرح «تبرکات فاطمی» به مناسبت ایام فاطمیه از سوی امامزادگان اشاره کرد و گفت:با توجه به دستورالعمل سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ارائه خدمت به محرومین و انفاق نیابتی از حضرت زهرا(س) همه ساله بسته‌های غذایی، شامل مواد غذایی ضروری زندگی جهت یک ماه، تهیه و در قالب یک سبد غذایی، به نام تبرکات فاطمی در ایام سوگواری فاطمیه به مستمندان پیرامون بقاع متبرکه اهدا می شود.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: بقاع متبرکه و امامزادگان سوگواره یاس نبوی سازمان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۷۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است

به گزارش خبرگزاری مهر، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز مانند دوره‌های سی‌وسوم و سی‌وچهارم در دو بخش حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

فعالیت بخش مجازی نمایشگاه از طریق زیرساخت‌های «سامانه بازار کتاب» صورت می‌گیرد. بنابراین به دلیل انتقال فعالیت این سامانه به سامانه «نمایشگاه بین المللی کتاب تهران» خرید از این سامانه تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت موقتاً غیرفعال است.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095682 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه سی‌وپنجم موقتا غیرفعال است
  • سامانه بازار کتاب تا انتهای نمایشگاه کتاب موقتا غیرفعال است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان
  • سرمایه‌گذاری اوقاف در پرورش ماهی
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است