Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:20:36 GMT

خروج شهرستان‌های بن و سامان از وضعیت زرد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۸۲۵۵

خروج شهرستان‌های بن و سامان از وضعیت زرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد از امروز مورخ 27 دی‌ماه شهرستان‌های بن و سامان از وضعیت زرد خارج شدند و به همراه شهرستان‌های کوهرنگ و خانمیرزا در وضعیت آبی قرار گرفتند.

گفتنی است کماکان شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، فارسان، اردل و کیار در وضعیت زرد قرار دارند و همواره محدودیت تردد از ساعت 9 شب تا 4 صبح برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسؤولان علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری در حال حاضر تعداد 12 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی استان با حال نسبتا بد تحت مراقبت هستند و تا کنون تعداد 730 نفر در اثر ابتلا به این ویروس در چهارمحال و بختیاری فوت کرده‌اند.

لازم به ذکر است از جمله دلایل کنترل ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری اجرای طرح محله محور سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود و در حال حاضر 405 محله در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش این طرح قرار گرفته‌اند.

تیم‌های رصد فعال در طرح شهید سلیمانی به ازای هر مورد مثبت مبتلا در هر محله تعداد 6 تا 10 نفر از کسانی که با فرد مبتلا مراوده نزدیک داشته‌اند را شناسایی می‌کنند و با معرفی به آزمایشگاه‌ها از آن‌ها تست کرونا گرفته شود.

با ورود کیت‌های تست سریع و افزایش آزمایشگاه‌های استان از 17 به 77 آزمایشگاه و فعال شدن آزمایشگاه‌های سیار در تمامی شهرستان‌های سطح استان اجرای این طرح به خوبی در استان در حال اجرا و پیگیری است و با تداوم اجرای این طرح و عدم تعجیل در بازگشایی‌های ناگهانی شاهد کاهش بیشتر میزان مبتلایان خواهیم بود.

انتهای پیام/68033

 

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم پزشکی وضعیت آبی چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛  رئیس پلیس راه استان از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آنها روان است.
سرهنگ نوربخش افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • برگزاری نخستین اردوی جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان کیار
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری