Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:15:33 GMT

تحویل ۸۰ دستگاه تراکتور به کشاورزان مشهدی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۸۳۰۵

تحویل ۸۰ دستگاه تراکتور به کشاورزان مشهدی

مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مشهد گفت: از ابتدای امسال ۸۰ دستگاه تراکتور و ۱۰۰ دستگاه ادوات دنباله بلند به کشاورزان مشهدی تحویل داده شد.

به گزارش قدس آنلاین،  افشین گلچهره مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مشهد گفت: در سال جهش تولید از ابتدای امسال ۸۰ دستگاه تراکتور و ۱۰۰ دستگاه ادوات دنباله بلند شامل ۶۲ دستگاه بذرکار غلات و سایر ادوات با اعتبار بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال با استفاده از تسهیلات خط اعتباری ۸ مکانیزاسیون در مشهد جذب و پلاک گذاری شد و به کشاورزان در حال تحویل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون با نرخ سود ۱۵درصدو ۵ ساله توسط بانک کشاورزی در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: نداشتن وثایق بانکی مورد قبول بانک توسط خرده مالکین و نیز نبود بروزرسانی بخش عمده‌ای از ادوات در سامانه مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی از مشکلات این بخش محسوب می شود.
گلچهره بیان کرد: برای پروژه تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی بخش کشاورزی با محور اقتصاد مقاومتی از نیمه دوم سال ۱۳۹۲ تاکنون به تدریج هشت خط اعتباری به این بخش اختصاص یافته است.
او تصریح کرد: آمارها نشان می‌دهد سالیانه تقاضای تسهیلات برای توسعه و نوسازی ماشین آلات کشاورزی وجود دارد. پس از چند دهه ضریب مکانیزاسیون کشاورزی کشور ما به ۱.۶۵ اسب بخار در هکتار رسیده و قرار است این رقم به ۲.۱ اسب بخار افزایش یابد.
مسئول مکانیزاسیون جهاد کشاورزی مشهد تاکید کرد: مرکز توسعه مکانیزاسیون متولی برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مکانیزاسیون است و طی ۸ سال گذشته، با این برنامه‌ریزی و نظام‌مند کردن توسعه مکانیزاسیون، اقدامات موثری را برای نیل به اهداف این بخش انجام داده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تراکتور کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد

به گزارش قدس خراسان، سرپرست تیم فوتسال سیمین کک شاهرود اظهار کرد: این رقابت از هفته پنجم به میزبانی شاهرود برگزار شد.

مرتضی مستغیث به برگزاری این رقابت در سالن دانشگاه صنعتی شاهرود اشاره کرد و گفت: سیمین کک در این مسابقه با گل‌های حسین پناهی، مهدی اسدی و ابراهیم قبادی با نتیجه نزدیک سه بر چهار مغلوب جنگی مشهد شد.

وی با اشاره به اینکه تیم شاهرودی تاکنون از یک برد، ۲ مساوی و ۲ باخت، پنج امتیاز کسب کرده است، افزود: در هفته پایانی این دوره از رقابت‌ها جمعه(۲۱ اردیبهشت) سیمین کک شاهرود در یزد به مصاف مقاومت شهید یونسی می‌رود.

سرپرست تیم سیمین کک شاهرود با بیان اینکه برای هر مسابقه ۱۲ بازیکن فراخوان می‌شوند، ابراز کرد: مهران اسدیان(سرمربی)، علی ساری‌خانی، حسین فرهادی‌پور و مسعود خوش‌صفت کادر فنی تیم سیمین کک شاهرود را تشکیل می‌دهند.

مستغیث با اشاره به اینکه اکنون پس از پالایش نفت اصفهان و جنگی مشهد، تیم شاهرودی در رده سوم گروه قرار دارد، ادامه داد: از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود می‌کند.

وی با بیان اینکه هشت تیم این مرحله در ۲ گروه چهار تیمی رقابت‌ها را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: سیمین کک شاهرود در این مرحله با پالایش نفت اصفهان، جنگی مشهد و مقاومت شهید یونسی یزد هم گروه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج
  • کشاورزان کماکان چشم انتظار اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان