Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی از تداوم بارش برف و باران در ۱۴ استان تا چهارشنبه و کاهش آلاینده های جوی طی امروز در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از غلظت آلاینده‌های جوی کاسته می‌شود و در استان‌های ایلام، کرمانشاه و لرستان بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردا یکشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، دامنه‌های البرز در استان‌های تهران، قزوین و البرز بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

روز دوشنبه در مناطقی از استان‌های شمال غرب و غرب بارش برف و باران ادامه می‌یابد و روز سه شنبه این وضعیت ادامه خواهد داشت. روز چهارشنبه علاوه بر شمال غرب و غرب کشور سواحل دریای خزر بارش خواهند داشت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز غرب دریای خزر مواج و متلاطم است و تهران نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری خواهد داشت.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار این است که وزش باد به صورت لحظه‌ای شدت بگیرد و همراه با گرد و خاک باشد که در این صورت احتمال بروز خسارت نیز وجود دارد.

زهرا آهنگرزاده افزود: هفته آینده حداقل دمای شبانه تا اواسط هفته در اکثر مناطق خراسان رضوی کاهش تدریجی خواهد داشت.

 کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارندگی در خراسان رضوی طی دیروز را جغتای با ۴.۷ میلی متر داشت و روز گذشته باران در شهرستان‌های مشهد، قوچان، درگز، فریمان، تایباد، کلات و سرخس بارید.

 

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران از چهارشنبه در استان همدان
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در یزد
  • تداوم بارش‌های بی‌سابقه در استان یزد
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته خراسان جنوبی اعلام شد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ارتفاع بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها