Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیانی‌فرد از رژه ماشین آلات شهرداری صومعه‌سرا و آماده باش کامل در مواجهه با بحران برف خبر داد.

«میثم کیانی‌فرد» در حاشیه برگزاری مانور آماده باش ماشین آلات برف روبی شهردای صومعه‌سرا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: ماشین آلات برف‌روب شهرداری در امادگی کامل برای مواجهه با بحران احتمالی برف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار صومعه‌سرا با بیان اینکه برای بروز کردن ماشین‌آلات شهرداری بالغ بر 2 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است افزود: با تدابیر اندیشیده شده مجموعه مدیریت شهری در رابطه با موضوع برف روبی معابر در فصل بارش آمادگی کامل دارد.

 

وی گفت: در هر عملیاتی پیش‌بینی شرایط و آمادگی تجهیزات و عوامل انسانی، اجرای به موقع عملیات و خدمات رسانی بعد از عملیات اجرایی مورد توجه است.

 

کیانی‌فرد با اشاره به اینکه سال گذشته شهرداری صومعه‌سرا در بازگشایی راه‌های شهر خوش درخشید تصریح کرد: امسال با آمادگی کامل تجهیزات و ماشین آلات و نیروهای خدمات رسان، در کوتاه‌ترین زمان عملیات برف روبی، پاکسازی، نمک پاشی و یخ زدایی معابر اصلی و فرعی را انجام خواهیم داد.

 

شهردار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: برف نعمت الهی است که باید باعث شادی شهروندان شود و خادمان مردم در مدیریت شهری به صورت شبانه روز آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرداری صومعه سرا بحران برف ماشین آلات صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ منصور شیشه فروش گفت: با ادامه فعالیت سامانه بارشی تا آخر شب بارشهای رگباری و تندباد در شهرستان های نایین ، اردستان ، خوروبیابانک ، ورزنه ، نطنز ، شهرضا ، دهاقان ، سمیرم ، بخش انارک ، بخش مهاباد وچوپانان ادامه دارد.


وی گفت: با توجه به بارشهای چند روز اخیر و تجمیع رسوبات در مسیر رودخانه ها و دهانه پلها و مستعدد بودن شرایط سیلابهای محلی در مناطق فوق. مدیریت بحران استان اصفهان خواستار تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاههای امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب.طوفان و ابگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده ها وامادگی اداره راهداری .شهرداریها .پلیس راه. جمعیت هلال احمر .شرکتهای ازادراهی.شرکتهای امداد خودرو. اورژانس.شرکتهای گاز .اب.برق.اب منطقه ای و فاضلاب و دهیاران و ستاد مدیریت بحران فرمانداریها شد.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تقویت تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیتهای اسکان اضطراری ، خود داری از انجام سفرهای غیر ضروری در این جاده ها ، از صعود به ارتفاعات پر هیز کنند.


وی گفت: رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه های پلیس در جاده ها ، حفاظت محصولات و سازه های کشاورزی گلخانه ها واحدهای دام و طیورو شبکه های اب و گاز در برابر سیل . تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران ، عدم استقرار .توقف و تردد در مسیلها و رودخانه های فصلی.پیشگیری و کنترل ابگرفتگی در معابر شهری دهانه پلها و زیر گذرها.تخلیه رسوبات و نخاله از دهانه پلها و بازگشایی مسیر رودخانه ها.تخلیه اضطراری سکونتگاههای روستاهای در معرض خطر سیل از دیگر اقدامات است.

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود