Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سپاه نیوز، مرحله دوم و نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 15 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از روز گذشته در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران در حال برگزاری است؛ صبح امروز ( شنبه) با اجرای عملیات راهبردی موشک های بالستیک دوربرد ضد ناوهای متخاصم فرضی دشمن و انهدام اهداف به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله از رزمایش که با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه ، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی برگزار شد؛ پس از کشف موقعیت ناوهای متخاصم فرضی دشمن توسط سامانه های اطلاعاتی نیروی هوافضای سپاه ، موشک های بالستیک دوربرد کلاس های متنوع از فاصله 1800 کیلومتری اهداف منظور رزمایش در شمال اقیانوس هند را با موفقیت مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.

گفتنی است ؛ رزمایش پیامبر اعظم (ص) 15 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله رزمایش های سالیانه است که مرحله نخست این رزمایش روز گذشته با اجرای عملیات ترکیبی موشکی و پهپادی و تمرین تهاجم به ارکان دفاعی دشمن به انجام رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موشک های بالستیک رزمایش رزمایش پیامبر اعظم ناو موشک ضد ناو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حاجی‌زاده درباره عملیات وعده صادق گفت: این عملیات، تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

او افزود: برای همین ۲۰ درصد صف‌آرایی خیلی عجیب‌وغریبی شد. آمریکا، انگلیس و فرانسه به رژیم صهیونسیتی کمک کردند.

کد خبر 848557 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها ایران و اسرائیل سردار حاجی زاده - سپاه خبر ویژه

دیگر خبرها

  • توضیحات جدید و جالب سردار حاجی‌زاده از حمله نظامی به اسرائیل + فیلم | سپاه چند درصد تجهیزات تدارک دیده شده را استفاده کرد؟
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • روسیه ۶ موشک «اتکمز» ساخت آمریکا را سرنگون کرد
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد