Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رایزنی با رئیس مجلس شورای اسلامی جهت اصلاح قوانین مربوط به دریافت عوارض از شرکت‌های هواپیمایی خبر داد و اظهار کرد که ما با اخذ عوارض بدین گونه که هست موافق نیستیم.

 به گزارش برنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره اخذ عوارض شهرداری‌ها که از شرکت‌های هواپیمایی در شهرستان‌های مختلف دریافت می‌شود، عنوان کرد: شهرداری‌ها بر اساس قانون این عوارض را دریافت می‌کنند و امکان حذف آن وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عوارض‌ها درآمد پایدار شهر هستند و بر همین مبنا، شهرداری‌ها موظف هستند که مطابق قانون این عوارض را از شرکت‌های هواپیمایی اخذ کنند.

زنگنه اظهار کرد: مشکل این است که هم‌اکنون این قانون وجود دارد و برای هرگونه تغییر، باید این خواسته طی لایحه‌ای تقدیم مجلس شود و نمایندگان مجلس نیز پس از بررسی، نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از رایزنی با رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه مدیران انجمن ایرلاین‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: طی این دیدار مشکلات ایرلاین‌های کشور مطرح شد و این موضوع مورد تأکید قرار گرفت که این اشکال مربوط به قانون است و باید اصلاح شود.

زنگنه افزود: یکی از اشکالاتی که در این خصوص مطرح می‌شود این است که مطابق قانون، شهرداری از شهری که در آن بلیت صادر شده است، می‌تواند عوارض دریافت کند؛ این در حالی است که ممکن است یک نفر از خانه‌اش بلیت خریداری کرده باشد و بعد به منطقه دیگری برود و از آنجا سوار هواپیما بشود؛ بنابراین شهرداری‌ها نباید از دو محل عوارض دریافت کنند.

وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری با اخذ عوارض بدین‌گونه موافق نیست،خاطرنشان کرد: باید این قانون به‌گونه‌ای اصلاح شود که طی آن محل سوار شدن مسافر ملاک عمل قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس مجلس شورای اسلامی سازمان هواپیمایی کشوری شهرداری مشکلات برنا سازمان هواپیمایی کشوری شهرداری ها اخذ عوارض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ قرائت شد.

این گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ یعنی ارجاع تخلفات به قوه قضائیه به رأی مجلس شورای اسلامی گذاشته شد که نمایندگان با ۶۷ رأی موافق، ۱۳۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

کد خبر 6086053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش دارو به قوه قضائیه
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضائیه
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • مخالفت مجلس با ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مجلس با ارسال گزارش کمیسیون بهداشت به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با ارسال گزارش گرانی و کمبود دارو به قوه قضائیه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد