Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:52:11 GMT

اصفهان فردا میزبان ۴ شهید دفاع مقدس است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۸۸۸۵

اصفهان فردا میزبان ۴ شهید دفاع مقدس است

به گزارش ایرنا، پیکر پاک این شهدا که پس از ۳۹ سال جمعه شب وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شدند و فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با حضور مردم شهید پرور اصفهان تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان خاکسپاری می‌شود.

آیین تشییع پیکر شهیدان "مهدی شکیبایی"، "عباس نصیری"، "فتح الله عابدینی" و "حسین احمدی" که در مناطق عملیاتی چزابه و زبیدات در جنوب کشور تفحص شدند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید مهدی شکیبایی متولد ۱۳۴۳ فرزند حسین متولد اصفهان از یگان اعزامی بسیج در ۱۷ سالگی در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسید.

سهید عباس نصیری متولد ۱۳۴۴ فرزند سعادت متولد اصفهان از یگان اعزامی بسیج در ۱۶ سالگی در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسید.

شهید فتح الله عابدینی متولد ۱۳۴۳ فرزند محمود متولد نجف‌آباد از یگان اعزامی لشکر هشت نجف در ۱۷ سالگی و در سال ۱۳۶۰ در منطقه عملیاتی چزابه به شهادت رسیدند.

شهید حسین احمدی متولد ۱۳۴۳ فرزند جعفرعلی متولد شهرستان فریدن از یگان اعزامی ارتش در ۲۴ سالگی در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسید..

سخنگوی سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان به خبرنگار ایرنا گفت: شهید فتح الله عابدینی در نجف آباد و سه شهید تازه تفحص شده دیگر در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری خواهند شد.

بنا به اعلام کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح، امسال ۱۲۰ شهید سرافراز دفاع مقدس با کار جهادی گروه های جستجو در کشور تفحص شدند..

به گزارش ایرنا، استان اصفهان در دوران دفاع مقدس علاوه بر ۵۰ هزار جانباز، سه هزار و ۵۰۰ آزاده و یکهزار مفقودالاثر، ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها شهدا اصفهان بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهدا اصفهان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا اصفهان بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور عملیاتی چزابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگار مهر، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام، روز شنبه در اصفهان تشییع می‌شود.

گفتنی است آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6095924

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان