Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش وبدا، در این نامه خطاب به رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا ضمن عرض تسلیت سوگواری بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) آمده است: دستاورد گرانقیمت کاهش مرگ و میر هموطنان عزیزمان به حدود ۸۰ نفر در روز، در شرایطی که در ۲۴ ساعت گذشته کشورهایی همچون، بریتانیا و آلمان در مجموعه کشورهای اروپایی، موارد مرگ و میر بالاتر از ۱۰۰۰ نفر و کشور آمریکا مرگ بالاتر از ۴۰۰۰ نفر را تجربه کرده اند، برای دست اندرکاران نظام سلامت، عزیزان همراه، سازمان بسیج مستضعفین و دیگر همگامان در طرح شهید قاسم سلیمانی مایه افتخار و سرافرازی برای جمهوری اسلامی ایران در اوج تحریم های ظالمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی در ادامه نوشته است: مع الوصف، همانگونه که بارها به عرض رسانده ام این جانب و همکارانم به شدت نگران خیز جدید بیماری و شروع موج چهارم با ارتفاعی به مراتب بیشتر از امواج قبلی بوده و هستیم لذا خواهشمند است، دستور فرمایید هر چه سریع تر موارد مشروحه زیر مورد توجه ویژه قرار گیرد:

۱- گرچه عاشقان اهل بیت در همراهی با مدافعان سلامت همواره از پیشگامان رعایت پروتکل های بهداشتی بوده اند، با این وجود اگر برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه در چند روز آینده منطبق بر شیوه ‌نامه ها و توصیه های همکاران صورت نگیرد، یقیناً در افزایش بیماری نقش موثری خواهد داشت. در این زمینه دستور ویژه جنابعالی و انجام تمهیدات لازم، راهگشا خواهد بود.

۲- طبق گزارشات واصله تعداد قابل توجهی از مسافرین مبداء کلانشهر تهران و بعضی شهرهای دیگر عازم استان های شمالی هستند، همانگونه که مستحضرید در هفته های گذشته طوفان سنگینی از شدت بیماری در این استان ها به ویژه در استان مازندران را تحمل کرده ایم، لذا ترتیبی اتخاذ فرمایید که از ورود هرگونه مسافر غیر بومی به این استان ها ممانعت به عمل آید.

امید است همچون گذشته با درایت و حمایت های دلسوزانه آن برادر ارجمند از هرگونه خیز احتمالی مجدد بیماری جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر بهداشت محدودیت های کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی

 حسین فرجی افزود: این آزمون در ۵ شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، جاجرم و مانه و سملقان برگزار می‌شود.
وی گفت: سهمیه استان در این آزمون ۳۷۲ نفر است که بیش از سه برابر ظرفیت یعنی هفت هزارو ۸۳۰ نفر زن و هزارو ۹۶۲ نفر مرد متقاضی هستند.
کارت ورود به جلسه آزمون  در سایت جهاددانشگاهی کشور به آدرس hrtc.ir قابل مشاهده و دریافت است و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • شرکت ۹ هزار و ۷۹۲ نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود