Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشایخی گفت: هیچ واحد صنفی مواد غذایی حق فروش اجباری کالای دیگری را ندارد، قطعا با آنان برخورد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، متاسفانه این روزها در کنار گرانی سایر اقلام  اساسی سفره مردم با کمبود و افزایش قیمت روغن مایع و نیمه جامد روبرو هستیم و این تنها مربوط به یک منطقه یا شهر و یا استان از کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروشندگانی که به مردم رحم نمی کنند و سعی دارند در کنار فروش روغن سایر اقلام را به صورت اجباری به مردم تحمیل کنند و یا مغازه‌دارانی که روغن نیمه جامد را تنها به یک قشر خاص می فروشند.

محسن مشایخی معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت جنوب استان کرمان در گفتگو با راه آرمان، در رابطه با اینکه برخی مغازه های جنوب استان در ازا خرید روغن نیمه جامد باید در کنار آن سایر اقلام خریداری شود اظهار کرد: هیچ فروشگاهی حق ندارد فروش اجباری برای مردم داشته باشد.

وی گفت: از شهروندان جنوبی درخواست می کنیم هر کس این مورد را مشاهده کرد می تواند با اداره صمت تماس حاصل کرده حتما با چنین متخلفانی برخورد خواهد شد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت جنوب استان کرمان افزود: هیچ واحد صنفی مواد غذایی حق فروش اجباری کالای دیگری را ندارد، قطعا با آنان برخورد خواهد شد.

مشایخی تصریح  کرد: برخی از فروشگاه ها ادعا دارند که شرکت های پخش در ازا تحویل روغن به فروشگاه در کنار آن اقلامی همچون ماکارونی یا رب گوجه نیز به آنان تحمیل می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سایر اقلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 744661

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!