Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه به نقل از وبدا، ، در این نامه خطاب به رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا ضمن عرض تسلیت سوگواری بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) آمده است: دستاورد گرانقیمت کاهش مرگ و میر هموطنان عزیزمان به حدود ۸۰ نفر در روز، در شرایطی که در ۲۴ ساعت گذشته کشورهایی همچون، بریتانیا و آلمان در مجموعه کشورهای اروپایی، موارد مرگ و میر بالاتر از ۱۰۰۰ نفر و کشور آمریکا مرگ بالاتر از ۴۰۰۰ نفر را تجربه کرده اند، برای دست اندرکاران نظام سلامت، عزیزان همراه، سازمان بسیج مستضعفین و دیگر همگامان در طرح شهید قاسم سلیمانی مایه افتخار و سرافرازی برای جمهوری اسلامی ایران در اوج تحریم های ظالمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی در ادامه نوشته است: «مع الوصف، همانگونه که بارها به عرض رسانده ام این جانب و همکارانم به شدت نگران خیز جدید بیماری و شروع موج چهارم با ارتفاعی به مراتب بیشتر از امواج قبلی بوده و هستیم لذا خواهشمند است، دستور فرمایید هر چه سریع تر موارد مشروحه زیر مورد توجه ویژه قرار گیرد:

۱- گرچه عاشقان اهل بیت در همراهی با مدافعان سلامت همواره از پیشگامان رعایت پروتکل های بهداشتی بوده اند، با این وجود اگر برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه در چند روز آینده منطبق بر شیوه ‌نامه ها و توصیه های همکاران صورت نگیرد، یقیناً در افزایش بیماری نقش موثری خواهد داشت. در این زمینه دستور ویژه جنابعالی و انجام تمهیدات لازم، راهگشا خواهد بود.

۲- طبق گزارشات واصله تعداد قابل توجهی از مسافرین مبداء کلانشهر تهران و بعضی شهرهای دیگر عازم استان های شمالی هستند، همانگونه که مستحضرید در هفته های گذشته طوفان سنگینی از شدت بیماری در این استان ها به ویژه در استان مازندران را تحمل کرده ایم، لذا ترتیبی اتخاذ فرمایید که از ورود هرگونه مسافر غیر بومی به این استان ها ممانعت به عمل آید.

امید است همچون گذشته با درایت و حمایت های دلسوزانه آن برادر ارجمند از هرگونه خیز احتمالی مجدد بیماری جلوگیری کنیم.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر بهداشت ایام فاطمیه کرونا مراسم عزاداری فاطمیه پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش ایسنا، سپهر خلجی، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت امروز با حضور در دانشگاه امیرکبیر با ارزیابی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: کنکور یک مقطع حساس برای داوطلبان و خانواده‌ آنهاست که نتیجه زحمات چند ساله را در این مقطع درک می‌کنند، تمام تلاش سازمان سنجش و دستگاه‌های مربوط، ایجاد شرایطی برای برگزاری آزمون در فضای آرام و مطمئن بود.

وی با بیان اینکه در سال‌های قبل برگزاری آزمون با حواشی فراوانی همراه بود، عنوان کرد: آمار و شواهد نشان می‌دهد با تدابیر در نظر گرفته از سوی سازمان سنجش، امسال شرایط برگزاری آزمون به نسبت سال‌های گذشته بسیار مناسب‌تر است.

خلجی گفت: امیدوارم با اعلام نتایج هر یک از داوطلبان به میزانی که تلاش کردند، ثمره کوشش خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها