Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:56:07 GMT

سرانه فضای سبز دوگنبدان به ۱۲.۷ متر مربع رسید

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۹۹۳۷۱

سرانه فضای سبز دوگنبدان به ۱۲.۷ متر مربع رسید

مسعود ظفری  روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان سرانه فضای سبز شهری از هشت متر مربع در سال ۹۶ به ۱۲.۷ مترمربع افزایش یافته است.

وی بیان کرد:  در این مدت ۶۷هزار اصله نهال در این شهر غرس شد. 

ظفری تصریح کرد: ساخت بوستان های شهری، توسعه فضای سبز در محله ها و باز پیرایی بوستان ها نقش مهمی در افزایش سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تلاش می شود با ساخت پارک های جدید سرانه فضای سبز در شهر دوگنبدان افزایش یابد.

ظفری گفت: شهر صنعتی و نفت خیز دوگنبدان یک میلیون و ۲۷۰ هزار متر مربع فضای سبز دارد و این میزان فضای سبز در پارک‌های عمومی، کودک، جنگلی و فضای سبز حاشیه معابر ایجاد شده است.

وی ابراز کرد: هم اکنون این شهر دارای ۵۷ پارک محله‌ای به مساحت ۵۸۶ هزارو ۲۰۹ متر مربع است.

ظفری ادامه داد: از پارک های احداث شده در این شهرستان ۲۹۷ هزارو ۶۶۵ متر مربع چمن می باشد.

وی گفت: ۱۴پارک محله ای به مساحت ۱۱۶ هزارو ۲۵۸ متر مربع از سال ۹۶تاکنون در این شهرستان ساخته شده که از میزان مساحت این پارک ها ۶۴ هزارو ۸۸۰ متر مربع چمن می باشد. 

شهردار دوگنبدان پارک پونه به مساحت ۳۰هزارو ۷۰۶ متر مربع، پارک بهمن بیگی به مساحت چهار هزارو ۳۰۰ متر مربع، پارک بهارستان به مساحت ۱۴ هزارو ۹۶۴ متر مربع، پارک مهرورزی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع، پارک محروم شیخ خواجه زاده به مساحت ۱۲ هزارو ۳۱۳ متر مربع  را از مهمترین پارک های جدید ایجاد شده در این شهر دانست.

وی تصریح کرد: هم اکنون پنج پارک به مساحت ۴۶هزارو ۵۱۹ متر مربع در این شهر در دست اجراست. 

ظفری ادامه داد: پارک شهید رجایی به مساحت پنج هزار متر مربع، پارک بزرگمهر با چهار هزار متر مربع مساحت، پارک سی دستگاه به مساحت هشت هزارو ۳۱۹ متر مربع، پارک مفاخر  با ۲۶ هزار متر مربع  و پارک شهرک معلم با سه هزارو ۲۰۰ متر مربع از پارک های در دست شهرداری دوگنبدان است.

شهر ۱۰۰ هزار نفری دوگنبدان در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.


 

برچسب‌ها دوگنبدان برنامه توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دوگنبدان برنامه توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دوگنبدان برنامه توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اخبار کنکور سرانه فضای سبز هزار متر مربع فضای سبز پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به افتتاح ۸۰۰ کلاس درس در سال گذشته گفت: در سال تحصیلی آینده و در ماه‌های آینده بسته‌های جدید توسعه فضاهای آموزشی در استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که‌ موجب ارتقای سرانه فعلی فضای آموزشی می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077716 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • دبیرکل کتابخانه‌ها:عدد دقیقی از سرانه مطالعه در کشور نداریم!
  • ارتقای سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان در دستور کار قرار دارد
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • بهره‌مندی ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی از عفو و نهادهای ارفاقی در سال ۱۴۰۲
  • عفو ۱۴۵ هزارو ۸۰۷ زندانی در سال گذشته
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت