Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از وبدا، در نامه سعید نمکی خطاب به رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا آمده است: دستاورد گرانقیمت کاهش مرگ و میر هموطنان عزیزمان به حدود ۸۰ نفر در روز، در شرایطی که در ۲۴ ساعت گذشته کشورهایی همچون، بریتانیا و آلمان در مجموعه کشورهای اروپایی، موارد مرگ و میر بالاتر از ۱۰۰۰ نفر و کشور آمریکا مرگ بالاتر از ۴۰۰۰ نفر را تجربه کرده اند، برای دست اندرکاران نظام سلامت، عزیزان همراه، سازمان بسیج مستضعفین و دیگر همگامان در طرح شهید قاسم سلیمانی مایه افتخار و سرافرازی برای جمهوری اسلامی ایران در اوج تحریم های ظالمانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی در ادامه نوشته است: «مع الوصف، همانگونه که بارها به عرض رسانده ام این جانب و همکارانم به شدت نگران خیز جدید بیماری و شروع موج چهارم با ارتفاعی به مراتب بیشتر از امواج قبلی بوده و هستیم لذا خواهشمند است، دستور فرمایید هر چه سریع تر موارد مشروحه زیر مورد توجه ویژه قرار گیرد:

۱- گرچه عاشقان اهل بیت در همراهی با مدافعان سلامت همواره از پیشگامان رعایت پروتکل های بهداشتی بوده اند، با این وجود اگر برگزاری مراسم عزاداری فاطمیّه در چند روز آینده منطبق بر شیوه ‌نامه ها و توصیه های همکاران صورت نگیرد، یقیناً در افزایش بیماری نقش موثری خواهد داشت. در این زمینه دستور ویژه جنابعالی و انجام تمهیدات لازم، راهگشا خواهد بود.

۲- طبق گزارشات واصله تعداد قابل توجهی از مسافرین مبداء کلانشهر تهران و بعضی شهرهای دیگر عازم استان های شمالی هستند، همانگونه که مستحضرید در هفته های گذشته طوفان سنگینی از شدت بیماری در این استان ها به ویژه در استان مازندران را تحمل کرده ایم، لذا ترتیبی اتخاذ فرمایید که از ورود هرگونه مسافر غیر بومی به این استان ها ممانعت به عمل آید.

امید است همچون گذشته با درایت و حمایت های دلسوزانه آن برادر ارجمند از هرگونه خیز احتمالی مجدد بیماری جلوگیری کنیم.»
 

کد خبر 579562 برچسب‌ها عبدالرضا رحمانی‌ فضلی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان سعید نمکی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی ستاد ملی مقابله با کرونا وزارت بهداشت و درمان سعید نمکی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین ، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

کد خبر 848360 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • مبارزه با آفت برگخوار ذرت و تمهیدات لازم برای برداشت گندم اُرزوئیه
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان