Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی در نشست با مدیرکل بهزیستی البرز گفت : کار در بهزیستی جهاد واقعی است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز،علیرضاعباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در این جلسه گفت : زحمات مجموعه بهزیستی استان بسیار قابل تقدیر است و هر کس در این نظام مقدسجمهوری اسلامی مسئولیتی بر عهده دارد و با اخلاص برای مردم کار میکند سزاوار تقدیرو تشکر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی افزود : تنها جایی کهمعلولین امید دارند بهزیستی است و تنها جایی که ملجأ معلولین است بهزیستی است،انقلاب ما انقلاب مستضعفین است و اینها هم به نوعی مستضعف هستند و باید به ایشانتوجه ویژه شود و ما نیز به عنوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه داریم ازمجموعه ای که در کشور وجود دارد به نام سازمان بهزیستی و به معلولین خدمت رسانیمیکند حمایت کنیم.
وی بیان کرد: در قانون استخدامی 3 درصد از استخدام هایی که انجام میشودباید از جامعه معلولین باشد و این که این قانون رعایت میشود یا نه موضوعی است کهسازمان بهزیستی باید مطالبه کند و بُعد نظارتی نماینده اینجا نمود پیدا می کند کهباید از گزارش هایی که شما به ما می دهید و اگر در جایی این قانون رعایت نشده استهمراه شما باشیم و باید تلاش کنیم که نهادینه و اجرایی شود و به صرف قانون گذاریاکتفا نشود.
علیرضاعباسی در رابطه با صدا و سیما گفت : صداوسیمای البرز باید در برنامه های مختلف ازحضور رابط ناشنوایان بهره مند باشد که عزیزان با مشکل شنوایی بتوانند از برنامه هااستفاده کنند.
نماینده مردمکرج، فردیس، اشتهارد وآسارا در مجلس شورای اسلامی افزود : هر کاری که در شهر انجاممی شود باید اول مطالبه شما باشد و ما هم به عنوان ناظر باید در کنار شما پیگیرینماییم و هر برنامه عمرانی وغیر عمرانی باید یک پیوست حمایت از معلولین نیز داشتهباشد، مثلا در احداث مترو، ایستگاه مترو جایی که معلول می خواهد از آن استفاده کندتعبیه گردد و یا در مورد اتوبوس یا خیابان ها یک معلول نابینا می خواهد استفادهکند این موضوعات باید مدنظر ما باشد که در انجام این امور پیوست حمایت از معلولینوجود داشته باشد.
وی یاد آور شد: متاسفانه بعضی افراد به این موضوع توجه نمی کنندکه ما اصلا در جامعه معلولداریم، باید برای این افراد ذهنیت ایجاد کرد و شما هم باید به دنبال این موضوعباشید که این امور اجرا شود و این موضوع را جوری هدایت و حمایت کنیم که نخستینذهنیتی که شکل میگرد، این باشد که شخص معلول چگونه می تواند از این امکاناتاستفاده کند.
علیرضاعباسی اظهار کرد: بحث حمایت هایی که می شود باید به صورت فراگیر باشد و به صورتینباشد که موجب احساس تبعیض شود علی الخصوص درباره معلولین، در قبال این قشر بایدبا صبر و شکیبایی برخورد شود، چون برخی از این معلولین ممکن است درگیر مشکلاتاعصاب و روان باشند یا ممکن است کاملا سالم باشد ولی مسائل مختلفی همچون مسائلاقتصادی و تبعیض های اجتماعی باعث شود کنترلی روی این موضوع نداشته باشد و موضوعتکریم ارباب رجوع این جا معنا پیدا میکند و ما باید به مجموعه خویش توصیه نماییمکه در این زمینه ها مراقب باشند.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مردم کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکلات استان در زمینه سرانه فضای آموزشی و کمبود معلم گفت: باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید یک بار برای همیشه حل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ معلم سپاس ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خاطراتی از زندگی و منش شهید حسین الله پرست که دبستان دخترانه شاهد بندرعباس مزین به نام وی بود پرداخت و گفت: شهیدالله پرست با سن و سال بسیار کمی که داشت اما فرماندهی شجاع بود و فرماندهی گردانی از لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردارشهید سلیمانی را این جوان هرمزگانی برعهده داشت و دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید عزیز مزین است راهروان راه پاکش هستند.

وی افزود: معلمان شغل شریفی دارند و به عشق تعلیم و تربیت دانش آموزان شبانه روز تلاش می کنند بنابراین تمام ارکان باید قدردان تلاش و زحمت معلمان باشند. 

مرادی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به ویژه استاندار توجه خاصی به حوزه آموزش دارند گفت: استاندار با اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشی سبب ارتقای زیرساخت‌ها شده و باید از فرصت حضور وی برای بهبود شرایط آموزشی استان بهره برد. 

وی با اشاره به جایگاه واقعی معلمان تصریح کرد: ما نباید معلم را صرفا برای انتخابات بخواهیم، حریت و شجاعت و دلسوزی معلمان را نباید صرفا برای مسئله انتخابات بخواهیم، ارزش معلم بالاست و اگر نماینده ای برای مجلس انتخاب کرد باید بداند آن شخص نماینده واقعی او در مجلس خواهد بود. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ما در طول زندگی و مسئولیت خود قدر و ارزش معلم را بدانیم، معلمان ما نباید سرگرم مشغله های مختلف شوند تا مسئله آموزش کم رنگ شود بر همین اساس تاکید دارم آموزش و پرورش استان نیازمند یک برنامه مدون برای تحول است. 

وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی افزود: باید تلاش کرد مشکلات استان در این زمینه یکبار برای همیشه مرتفع شود، باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید برای همیشه حل شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه