Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استفاده از موشک‌های بالستیک که می تواند اهداف مترح را در اقیانوس مورد هدف قرار دهد، دستاورد بزرگ دفاعی است که در نیروی هوافضای سپاه عینیت یافته است.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه مرحله نهایی رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۵» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری این مرحله از رزمایش اظهار کرد: یکی از هدف‌های مهم ما در سیاست‌ها و راهبردهای دفاعی این است که بتوانیم ناوهای جنگی دشمن اعم از ناوهای هواپیمابر و رزم ناوها را با استفاده از موشک‌های بالستیک دوربرد هدف قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرسوم است در دریا با استفاده از موشک‌های کروز با سرعت کم هدف‌های متحرک مورد اصابت قرار گیرد؛ اما استفاده از موشک‌های بالستیک به دلیل اعماق و مسافت‌های طولانی که از قلب سرزمین خودمان می‌توانیم اهداف متحرک در اقیانوس را هدف قرار دهیم، دستاورد بزرگ دفاعی است که در نیروی هوافضای سپاه عینیت یافته و به تکامل رسیده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: امروز شاهد اجرای تمرین قدرتمندانه‌ای از نیروی هوافضای سپاه بودیم که این بخش از سیاست دفاعی در میدانی رزمایشی مورد ارزیابی قرار گیرد تا در مواقعی که اقتضا کند؛ در شرایط واقعی تکرار شود.

مرحله اول رزمایش «پیامبر اعظم (ص) ۱۵» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه با رمز مقدس یا فاطمه الزهرا (س) با شلیک انبوه موشک‌های بالستیک زمین به زمین و اجرای عملیات توسط پهپادهای تهاجمی بمب‌افکن در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد.

پیش از این رزمایش مشترک «پیامبر اعظم (ص) ۱۴» با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده با مشارکت نیروی دریایی و هوافضای سپاه در منطقه عمومی هرمزگان، خلیج فارس و غرب تنگه راهبردی هرمز در مردادماه ۹۹ با اجرای تمام تمرین‌های ترکیبی عملیاتی در عرصه زمینی، دریایی و هوا و فضا برگزار شده بود.

کد خبر 468892

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رزمایش پیامبر اعظم ص ۱۵ رزمایش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استفاده از موشک های بالستیک هوافضای سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۹۹۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از حمل بوستر موشک سپاه توسط ارتش اسرائیل

261 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901442

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از حمل بوستر موشک سپاه توسط ارتش اسرائیل
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست