Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@19:57:03 GMT

سردار باقری: پاسخ نیت سوء دشمن با موشک است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۰۴۲

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش پیامبر اعظم (ص)۱۵ سپاه که در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد؛ اظهار کرد: رزمایش های ۱۵ روز اخیر و تا ۵ روز آینده که در زمان فشرده و تقریباً همزمان انجام می شود، نشان دهنده آمادگی فوق العاده نیروهای مسلح در تمامی ابعاد زمینی ،هوایی، دریایی و پدافند هوایی و موشکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم ۱۵ سپاه با اجرای عملیات ترکیبی و شلیک موشک در کلاس های متنوع گفت: برگزاری رزمایش گسترده پیامبر اعظم (ص)۱۵ نشان دهنده این است که قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران در برد های کوتاه ،متوسط و بلند با تمام قوا آماده دفاع از میهن اسلامی ،منافع ملی و اهداف جمهوری اسلامی ایران است.

سرلشکر باقری انتخاب اهدافی در فاصله بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر در جنوب دریای عمان و ابتدای اقیانوس هند را معنادار توصیف و تصریح کرد : انتخاب انبوهی از موشک های دوربرد برای اهداف دریایی نشانگر این است که اگر دشمنان جمهوری اسلامی نیت سوئی نسبت به منافع ملی، مسیرهای تجارت دریایی و سرزمین ما داشته باشند، با اقدام موشکی مورد هدف قرار گرفته و منهدم خواهند شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص)۱۵ را نشان دهنده قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در صیانت از منافع ملی توصیف و تاکید کرد: هر چند قصد انجام هیچ تهاجمی را نداریم اما با این رزمایش‌ها اعلام می کنیم چنانچه هر متخاصمی نیت سوئی نسبت به کشور ما داشته باشد ، با تمام توان و در کمترین زمان مورد تهاجم قرار خواهد گرفت.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی پیامبر اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند