Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@16:59:33 GMT

برونو فرناندز: توجهی به انتقادها ندارم

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۱۷۸

برونو فرناندز: توجهی به انتقادها ندارم

برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می گوید که انتقادها راجع به تعداد پنالتی هایی که برای این تیم گرفته شده را نشنیده می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندز 11 ماه فوق‌العاده را در اولدترافورد سپری کرده و باور دارد که هنوز چیزهای بیشتری برای ارائه در ترکیب شیاطین سرخ در چنته دارد.

پس از اینکه فرناندز گل‌های زیادی را از روی نقطه پنالتی برای یونایتد به ثمر رساند، حالا می گوید که اهمیتی به منتقدانی که او را کاسب پنالتی خوانده‌اند، نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پرتغالی منچستریونایتد از زمان حضور در اولدترافورد در سال گذشته، توانسته تحولی در این تیم ایجاد کند. او توانسته خود را به عنوان یکی از بازیکنان برجسته تیم اوله‌گنار سولسشر ثابت کند و همچنان به شکستن رکورد در تعداد گل و پاس گل ادامه می دهد.

برونو فرناندز در این فصل در تمام رقابت ها برای یونایتد 15 گل و 9 پاس گل به نام خود ثبت کرده است، اما منتقدان به این نکته اشاره می کنند که فرناندز 7 گل از این تعداد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده. فرناندز در 48 بازی خود 15 ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرده است.

فرناندز اما اهمیتی به انتقاداتی راجع به تعداد گل هایی که با ضربات پنالتی به ثمر رسانده، نمی دهد.

 

 

برونو فرناندز در این رابطه گفت: "من این چیزها را نشنیده می گیرم! صادقانه بگویم که اهمیتی نمیدهم. همیشه می بینید که مردم چه چیزهایی می گویند اما من واقعا اهمیتی نمی دهم.

من در پرتغال بازی کرده ام و وقتی برای تیم های مثل اسپورتینگ، بنفیکا یا پورتو بازی کنید، همیشه حرف هایی راجع به این مسائل هست. اغلب برای اینکه در مطبوعات سر و صدا به پا کنند.

برای من مسئله اصلی این است که اگر ما قرار است ضریه پنالتی بزنیم و اگر من قرار است پشت توپ بایستم، باید کارم را انجام دهم.

 

آن روز در خبرها دیدم که نوشته بود رحیم استرلینگ سه ضربه پنالتی آخر خود را خراب کرده. خب این نشان می دهد که گل کردن پنالتی به آن آسانی که مردم می گویند نیست.

باید روی پنالتی زدن کار کنی، باید تمرکز داشته باشی و باید کارت را انجام دهی. این به این معنا نیست که رحیم پنالتی‌زن خوبی نیست چون سه تا پنالتی آخرش را گل نکرده.

این اتفاقات می افتد. ممکن است برای من هم اتفاق بیافتد اما مهمترین مسئله این است که پنالتی را گل کنی و به حرف مردم توجهی نکنی، چرا که ضربات پنالتی هم برای همه بخشی از این بازی هستند."

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و حذف از جام حذفی اظهار کرد: پرسپولیس در این بازی سه بار از حریف پیش بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ کند. پرسپولیس به خودش باخت. این یک ایراد است که تیم نمی‌توانست برتری خود را حفظ کند. البته تعویض‌هایی که انجام شد هم حال تیم را بدتر کرد و باعث شد تیم به عقب برود. همین بازی دفاعی باعث شد دوندگی و انگیزه آلومینیوم بیشتر شود و به خواسته خود برسد. پرسپولیس وقتی دو بر صفر پیش بود، فکر می‌کرد کار تمام است و تعویض‌هایی انجام داد که باعث شد روند تیمش به هم بریزد.

او همچنین گفت: اگر اینگونه باشد که اوسمار به خاطر حفظ بازیکنانش تعویض‌هایی انجام داده است، به نظرم باز هم اشتباه بود، چون با این کار یک جام را از دست داده است. در جام حذفی هر تیم می‌تواند با طی کردن یک مسیر کوتاه به جام برسد، اما پرسپولیس به راحتی این جام را از دست داد.

درخشان همچنین افزود: واقعا برایم عجیب است، در وقت اضافه هم پرسپولیس از حریف پیش بود، اما باز هم نوانست آن برتری را حفظ کند و به راحتی بازی به تساوی کشیده شد. در وقت‌های اضافه هم تعویض‌هایی انجام شد که باز هم به پرسپولیس کمک نکرد و در نهایت گل تساوی را خورد تا بازی به پنالتی کشیده شود.

او در ادامه درباره اینکه وحید امیری پنالتی خود را از دست داد هم گفت: وحید امیری بازیکن تاثیرگذاری است، اما او مدتی از میادین دور بوده و وقتی برمی‌گردد از شرایط آرمانی فاصله دارد. در این وضعیت اصلا نباید مربی به او پنالتی بدهد، اما اوسمار به این موضوع توجه نکرد و در نهایت هم امیری یکی از پنالتی‌ها را از دست داد. به نظر من پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد، اما به تصمیمات اوسمار باخت و این جام را از دست داد. این باخت برای پرسپولیس بسیار سنگین بود و از نظر روحی و روانی به تیم فشار می‌آورد.

وی درباره مصاف پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر هم گفت: بازی بسیار سنگینی در انتظار پرسپولیس است. سپاهان تیم قدرتمندی است و می‌تواند کار را برای پرسپولیس سنگین کند. اگر پرسپولیس در این بازی هم نتواند نتیجه بگیرد، شانس قهرمانی‌اش در لیگ هم بسیار کم می‌شود. به نظرم در شرایط فعلی پرسپولیس فقط باید به بازی با سپاهان فکر کند و شکست برابر آلومینیوم را فراموش کند.

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - رئال مادرید 2
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان