Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@17:52:38 GMT

قدیمی: لیگ‌های هاکی به زودی آغاز خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۲۱۵

قدیمی: لیگ‌های هاکی به زودی آغاز خواهد شد

رییس فدراسیون هاکی گفت: با برنامه ریزی دقیقی که صورت گرفته به زودی لیگ های هاکی در بخش آقایان و بانوان آغاز خواهد شد.

«بهرام قدیمی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به بازدید سید رضا صالحی امیری از فدراسیون هاکی اظهار داشت: رییس کمیته ملی المپیک از مجموعه فدراسیون هاکی بازدید کرده و از نزدیک با فعالیت‌های که در این مدت انجام شده است آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه سید رضا صالحی امیری نگاهی روشن و ویژه به ورزش دارد و در طول این مدت کمک‌های زیادی را به فدراسیون‌های مختلف ورزشی انجام‌ داده‌ است.

رییس فدراسیون هاکی خاطرنشان کرد: رییس کمیته ملی المپیک از فعالیت‌های فدراسیون هاکی رضایت ویژه‌ای داشت و اعلام کرد در این مدت اقدامات و گام‌های موثری را در جهت رشد و اعتلای ورزش هاکی برداشته‌ایم.

قدیمی تصریح کرد: در طول این مدت که ویروس کرونا فعالیت‌های ورزشی را کاهش داده است کلاس‌های آنلاین در حوزه‌های مربیگری و داوری برگزار کرده‌ایم که این دوره ها زیر نظر کنفدراسیون بین‌الملی هاکی بوده است.

وی در خصوص زمان آغاز لیگ های هاکی تاکید کرد: لیگ هاکی در بخش زنان و مردان به زودی آغاز خواهد شد و هماهنگی‌های لازم در این باره انجام شده است.

رییس فدراسیون هاکی در پایان گفت: آکادمی و خانه هاکی در همدان راه‌اندازی شده است و به طور حتم این موضوع نقش مهمی در پیشرفت این رشته خواهد داشت.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین دوره رقابت‌های تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان قرعه‌کشی و از فردا در جزیره کیش آغاز می‌شود.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند که در روز نخست بازی‌ها و با انجام ۲۰ مسابقه جدول اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند. این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان برگزار خواهد شد.
سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند. این مسابقات با اعلام و موافقت فدراسیون جهانی برای نخستین بار در ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6088794

دیگر خبرها

  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد