Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم پورتو بعد از دریافت کارت قرمز در دیدار برابر بنفیکا عذرخواهی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پورتو در شب اخراج و گلزنی مهاجم ایرانی‌اش برابر بنفیکا متوقف شد  و تنها یک امتیاز از این دیدار خانگی به دست آورد.

مهدی طارمی که گل تیمش را در این دیدار در نیمه نخست به ثمر رساند، در دقیقه ۷۳ بعد از خطا روی مدافع حریف با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن بعد از دیدار برابر بنفیکا به زبان پرتغالی در توئیتر خود نوشت:  از همه بازیکنان، کادرفنی، هواداران پورتو و تیم داوری به دلیل دریافت کارت قرمز عذرخواهی می‌کنم. قصد من زدن توپ بود، نه آسیب رساندن به بازیکن حریف. در حال حاضر بسیار ناراحت هستم.

مهدی طارمی با گلزنی در این دیدار شمار گلهای خود را برای پورتو به عدد ۱۰ رساند این در حالی است که او در ۳ دیدار اخیر توانسته است ۴ گل به ثمر برساند تا روند درخشان خود را در این تیم ادامه دهد.

به این ترتیب او دیدار با اسپورتینگ که بازی بعدی تیم پورتو است را از دست داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران هادی ساعی مهدی طارمی بنفیکا پورتو عذرخواهی آلودگی هوا مازوت ایام فاطمیه استیضاح ترامپ ناو بندر مکران هادی ساعی کارت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، شهریار مغانلو دوباره به اوج برگشته و تبدیل به مهاجم زهرداری شده که همه حریفان را به دردسر می‌اندازد و عملکردش در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن و ملوان انزلی که موفق شده سه گل به ثمر رساند و مقتدرانه در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد، این موضوع را نشان می‌دهد، اما ممکن است او امروز تیمش را برابر استقلال ملاثانی همراهی نکند.

شهریار که ستاره اول هفته اخیر لیگ برتر بود و موفق شد سپاهان را در انزلی به بازی برگرداند و همه‌ی کارها را روی دو گل تیمش انجام بدهد، بعید نیست امروز در دیدار جام حذفی برابر استقلال ملاثانی از روی نیمکت بازی را شروع کند تا استراحت بیشتری برای جدال حساس آینده مقابل پرسپولیس داشته باشد.

مغانلو که در بازی معوقه با ذوب‌آهن گل سه امتیازی زد، در دیدار مقابل ملوان هم تلاش زیادی برای بازگشت تیمش از شکست به پیروزی داشت و توانست این کار را با زدن دو گل انجام بدهد.

مهاجم بلندقامت سپاهان در شروع نیمه دوم مقابل ملوان با فرار به پشت مدافعان ملوان و برخورد با فرعباسی پنالتی گرفت و همان را تبدیل به گل کرد و با یک نفوذ عالی دیگر به محوطه جریمه توانست پاس کاوه رضایی را تبدیل به گل کند تا سه امتیاز برای تثبیت رتبه سوم بگیرند و 14 گله شود که امیدوار است این روند در بازی حساس بعدی در لیگ برابر پرسپولیس هم تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد