Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر طاهری در مورد صحبت های مهدی رسول پناه گفت: صحبت‌ها و واژه‌هایی که مطرح شد غیرقابل حمایت بوده و خارج از اخلاق و عرف است و در این مورد هیچ جای دفاعی وجود ندارد و باید برخورد صورت بگیرد

علی اکبر طاهری، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس به حواشی اخیری که برای این باشگاه به وجود آمده واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، علی‌اکبر طاهری درباره حواشی و مشکلات اخیر که از طرف مهدی رسول‌پناه، رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به وجود آمده به میزان گفت:

ما در ریز ماجرا نیستیم که بخواهیم خدایی نکرده قضاوت کنیم اما الان چند مساله به وجود آمده است. متاسفانه شان و اقتدار مدیریت در باشگاه پایین آمده. یک مدیر در باشگاه پرسپولیس در هر پست و جایگاهی باید یکسری مسائل را رعایت کند و هر جایی هر حرفی را نزند. چه در مقام گوینده و چه در مقام شنونده باید یکسری مسائل اخلاقی رعایت شود. این مورد درباره مدیران رده بالا بسیار مهم‌تر و حساس‌تر است.

علی‌اکبر طاهری ادامه داد:

صحبت‌ها و واژه‌هایی که مطرح شد غیرقابل حمایت است و خارج از اخلاق و عرف است و در این مورد هیچ جای دفاعی وجود ندارد و باید برخورد صورت بگیرد. در این مورد به خصوص ماجرا‌های رسول‌پناه، موضوع باید از دو منظور بررسی قرار بگیرد. یکی بخش صحبت کردن و اخلاقیات است و دیگری بخش اینکه چه موضوعی مطرح شده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس افزود:

مطالبی که از طرف رسول‌پناه گفته شد به لحاظ شان و اقتدار باشگاه اصلا خوب نبود. من خیلی امیدوار بودم مدیری که تازه باشگاه آمده بتواند کمی مسائل را سر و سامان بدهد. واقعیت این است که در باشگاه پرسپولیس هیچ بخشی نباید برای بخش دیگر تعیین تکلیف و تصمیم‌گیری کند.

طاهری ادامه داد:

یک سری اطلاعات و صحبت‌های طبقه بندی شده به هیچ عنوان نباید در هیچ جمعی گفته شود و این اصلا قابل قبول نیست اما مساله این است که چه مسائلی گفته شده که آن چیز دیگری است.

علی‌اکبر طاهری گفت:

مسائلی که رسول‌پناه در مورد آن صحبت کرد، نشان می‌دهد اقتدار باشگاه حفظ نشده است. وقتی اقتدار باشگاه درست حفظ نشود اتفاقات دیگری رخ می‌دهد. موضوع‌هایی که رسول‌پناه در مورد آن صحبت کرد نشان دهنده این بود که در خیلی از موارد اقتدار باشگاه درست و به شکل محکم حفظ نشده است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با وجود این حواشی چرا وزیر ورزش ترکیب هیات مدیره پرسپولیس را عوض نمی‌کند، گفت:

من نمی‌خواهم انگشت اتهام به سمت کسی بگیرد اما حرف من این است که وقتی کار اجرایی در باشگاه درست انجام شود همه چیز روی روال پیش می‌رود و اگر درست انجام نشود حاشیه درست می‌شود. در رده بالاتر هم همین است و باید کار درست و اصولی انجام شود. ما باید ببینیم هدف‌مان از انتخاب اعضای هیات مدیره برای باشگاهی مثل پرسپولیس چیست. یک مدیر باید وقتی به پرسپولیس می‌آید چیزی به باشگاه اضافه کند نه اینکه از کنار پرسپولیس به چیزی برسد.

طاهری در پایان گفت:

اگر مسائل درست رعایت نشود و هر چیزی سر جایش نباشد کسی برای مدیریت باشگاه انتخاب می‌شود که چنین حواشی درست می‌کند. کسی باید مدیر باشگاه پرسپولیس شود که بحث مدیریت قانون، تجارت و همچنین مسائل آشنایی کامل داشته باشد. متاسفانه در اکثر مواقع برعکس این رخ می‌دهد و عوارضش می‌شود مثل ماجرای ما در باشگاه که مجبور شدیم مالیات 10، 15 سال را جوابگو باشیم. در نهایت اگر چیدمان خوب باشد مسلما نتایج، اخلاق و روابط هم درست می‌شود و حاشیه از بین می‌رود. نه مثل حالا که حاشیه بر متن غلبه کرده است.

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس پرسپولیس جایگزین اوکلند سیتی نمی شود مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی اکبر طاهری اقتدار باشگاه رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید

محمدحسین طاهری از ادامه برخورد‌های قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین، خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: در پی گزارش‌های دریافتی مبنی بر عرضه مصنوعات طلا با عیار پایین در سطح شهر و شهرستان‌های استان تهران، تیمی از بازرسان استاندارد با حضور در سطح بازار اقدام به خرید و نمونه‌برداری از طلافروشی‌های سطح استان برای انجام آزمون کردند.

طاهری توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تأیید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقباً اعلام می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

بر اساس اعلام اداره‌کل استاندارد استان تهران، طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

دیگر خبرها

  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم