Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، فیلم‌های قطار آن شب به کارگردانی حمیدرضا قطبی و مُرده خور به کارگردانی صادق صادق‌دقیقی در بخش غیررقابتی سینمای جهان جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند به نمایش در می‌آیند.

هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم چنای هند از تاریخ ۱٨ تا ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ برابر با ۱ تا ۷ اسفند ۱۳۹۹ در شهر چنای هند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم مُرده خور قبل تر در بخش رقابتی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم جیپور هند پذیرفته شده بود.

در این فیلم هنرمندانی چون سام درخشانی، احمد مهران فر، لادن مستوفی، لیندا کیانی، پرهام دلدار، ارسلان قاسمی، ونوس کانلی، جواد پولادی، فرحانه سبحانی، ساغر افشار، سیمون سیمونیان، جمشید هاشم پور ایفای نقش کرده‌اند.

اما در خلاصه داستان فیلم قطار آن شب آمده است: دختر بچه ای قول خانم نویسنده ای را که در قطار با او آشنا شده است، آنقدر جدی می گیرد که مدت ها در انتظار تلفن و دیدار مجدد اوست. اما این موضوع برای نویسنده بدقول، فقط دستمایه نوشتن یک داستان جدید می شود و خیال و واقعیت درهم می آمیزد. تلاش دختربچه برای رهایی از دلتنگی ها و کابوس و همچنین کمک های پدر، ناشر نویسنده و مسئول ایستگاه قطار-که خودش سوژه قبلی خانم نویسنده بوده است-حوادث تازه ای را رقم می زند.

در این فیلم نیز هنرمندانی چون افشین هاشمی، سیامک صفری، مریم بوبانی، بهناز نادری، بهرام شاکری اسدی، آیلین رشیدیان ایفای نقش کرده اند.

برچسب‌ها هند جمشید هاشم پور احمد مهران فر سیمون سیمونیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هند جمشید هاشم پور احمد مهران فر هند جمشید هاشم پور احمد مهران فر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • ۶۵۶ ایل و طایفه مستقل در ایران زندگی کوچندگی دارند