Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مهلت ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی سال ۱۳۹۹ دو بار تمدید شد و متقاضیان‌ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۶ دی ماه ۹۹ فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بر اساس آمار نهایی ۲۱۹ هزار و ۹۰۸ نفر در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی سال ۱۳۹۹ روز جمعه ۲۴ بهمن ۹۹ برگزار می شود.

امکان ویرایش «شغل محل» در آزمون استخدامی

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: متقاضیانی که از ۱۶ تا ۲۶ دی ۹۹ برای ثبت نام در آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی- درمانی کشور سال ۱۳۹۹ اقدام کردند می توانند با توجه به تعدد اصلاحیه های دفترچه راهنمای ثبت نام درخصوص تغییر ظرفیت، اصلاح شرایط احراز رشته های شغلی و ایجاد شغل محل های جدید، نسبت به ویرایش شغل محل اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: این متقاضیان درصورتی که با توجه به اطلاعیه های اصلاحی دفترچه راهنمای مذکور (مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور) تمایل به تغییر کدشغل محل انتخابی دارند می توانند در زمان مشاهده و پرینت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ بهمن ۹۹) از طریق سایت سازمان سنجش با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات تنها نسبت به ویرایش شغل محل انتخابی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

 ثبت نام ۱۷۵ هزار نفر در آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای امروز آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش آزمون استخدامی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی آزمون استخدامی سازمان سنجش ثبت نام شغل محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • اعلام زمان و مکان بررسی مدارک آزمون استخدامی آموزگاری در فارس
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس