Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران تعطیلی جایگاه های گاز CNG در ورامین سبب شد تا رانندگان تاکسی و خودروهای شخصی این شهر در تامین سوخت مورد نیاز دچار مشکل شوند.

تعطیلی یا فعالیت نصفه نیمه، جایگاه های ارزی گاز CNG در ورامین، باعث تشکیل صف‌های طولانی تاکسی ها و خودروهای عمومی و شخصی دوگانه سوز مقابل جایگاه ها برای دریافت گاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جایگاه داران، نقض فنی را علت این موضوع اعلام کردند اما مسئولان مربوطه اصلا حاضر به پاسخگویی نشده‌اند.

چند روزی است که پمپ های گاز  CNG در ورامین با مشکل مواجه شده و تعدادی از آنها به صورت کامل تعطیل شده‌ اند و برخی از جایگاه ها هم که کار می‌کند جوابگوی حجم خودروهای شهرستان نیستند.

رضا دهقان یکی از شهروندان ورامینی که هر روز مجبور به زدن گاز CNG برای خودرو خود است، در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: من الان از حصارک به سمت قاسم آباد ورامین آمده‌ام و این همه مسافت طولانی را طی کردم که گاز بزنم، اما دیدم که متاسفانه این جایگاه گاز تعطیل است، الان دوباره باید به سمت کمربندی شمالی و جنب پایانه مسافربری بروم که قطعاً یک الی دو کیلومتر صف های خودروی تشکیل شده است.

علیرضا وزیرزاده یکی از جوانان ورامینی در خصوص صف های طولانی نیز در این جایگاه ها به ایسنا تصریح کرد: من هر روز برای گاز زدن ساعت ها در صف در جایگاه های مختلف شهرستان هستم و هر روزه بالای ۷۰ الی ۸۰ خودروی شخصی ساعت ها باید در کنار جاده در صف باشند که آیا گاز بزنند یا نزند؛ این درد بزرگ را نمی دانیم باید به چه کسی بگوییم؟

به گزارش ایسنا، در شهرستان ورامین ۷ جایگاه عرضه گاز به مردم وجود دارد که اگر همگی آنها فعال باشند؛ باز هم حداقل به جایگاه گاز دیگر نیز در شهرستان نیاز است.

صحبت‌های زیادی وجود دارد و مردم درد دل های فراوانی در خصوص عدم گاز در جایگاه های CNG شهرستان ورامین دارند که امیدواریم مسئولان و کارشناسان مربوطه هماهنگی‌های لازم را زودتر انجام بدهند تا مردم این صف‌های طولانی را تجربه نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پمپ بنزین جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • جلسه ستاد برداشت سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برگزار شد