Web Analytics Made Easy - Statcounter


برق ادارات گنبدکاووس از امروز ساعت 12 قطع می شود
فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور صرفه جویی و مدیریت  مصرف برق و کاهش خاموشی مصارف خانگی از امروز برق ادارت شهرستان از ساعت 12 الی 2 بعدازظهر قطع می شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از سوی استاندار گلستان، نماینده مردم گنبدکاووس، شبکه بهداشت و درمان شهرستان، امام جمعه و حمایت مردم در قالب کمپین از امروز فعالیت مرکز آنژیوگرافی شهرستان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برخی مشکلات تصریح کرد: مشکلات قرارداد با پزشکان و بعضی تجهیزات برای فعال شدن این مرکز رفع شده و این مرکز به صورت رسمی در ایام دهه فجر توسط استاندار افتتاح می‌شود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان نیز تامین شده است خاطر نشان کرد: این زمین مشخص شده و مورد تایید حوزه فنی دانشگاه علوم پزشکی نیز واقع شده و با توافقات صورت گرفته با قرارگاه خاتم سپاه پاسداران و استانداری قرار است به‌زودی عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان آغاز شود.
وی با اشاره به برخی از دغدغه‌های مردم در حوزه تنظیم بازار بیان کرد: مردم در بخش‌های مختلف در تنظیم بازار مشکلات و دغدغه‌هایی دارند که با نظارت بیشتر بر حوزه بازار در روزهای آتی شاهد شرایط بهتری در این حوزه خواهیم بود.
کریمی با بیان اینکه فرایند برگزاری انتخابات از دو هفته گذشته آغاز شده است، گفت: از دو هفته گذشته فرایند و پروسه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها در شهرستان آغاز شده و تلاش داریم در این انتخابات حساس و مهم که در خردادماه سال آینده برگزار می‌شود شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم باشیم.
وی با اشاره به قطعی برق در چند روز گذشته ابراز کرد: در چند روز گذشته شاهد قطعی برق در کشور استان و شهرستان بودیم و به منظور صرفه جویی در مصرف برق و کاهش خاموشی در مصارف خانگی از امروز برق ادارات شهرستان از ظهر امروز قطع خواهد شد.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای «طرح شهید سلیمانی» خاطرنشان کرد: با توجه به عملکرد اجرای این طرح و تاثیر مثبت آن در روند کاهش بیماری همه مدیران موظف به همکاری و مشارکت در این طرح هستند.
* منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون گلوگاه تنفس ملی گنبدکاووس در مسیر توسعه است
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: تنها راه توسعه و گلوگاه تنفس ملی شهرستان در مسیر توسعه تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه‌برون است.
امان قلیچ شادمهر اظهار کرد: در حال رایزنی با وزیر صمت هستیم تا در مرز اینچه‌برون شهرک صنعتی برای فعالیت ایران و کشور همسایه ترکمنستان ایجاد کنیم.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه گنبدکاووس ۲۵ درصد جمعیت و وسعت استان را تشکیل می دهد اما به لحاظ توسعه زیرساخت ها نسبت به سرانه کشور بسیار پایین بوده و جاده‌ها، جاده بین مزارع و روستایی ما شرایط بسیار تاسف باری دارند.
* رئیس بهداشت گنبدکاووس: 80 هزار گنبدی در طرح شهید سلیمانی پایش شدند
رئیس مرکز بهداشت گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: تاکنون ۸۰ هزار نفر از جمعیت مردم شهرستان گنبدکاووس در طرح شهید سلیمانی پایش شده و در این بررسی‌ها ۵۰۰ بیمار کرونایی شناسایی شدند.
وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار نفر که در ارتباط مستقیم با این بیماران بوده تست شده و برای قطع زنجیره بیماری در قرنطیه قرار گرفتند.
عبدالرحیم پالیده گفت: ۱۲۱ خانه بهداشت و ۲۷ مرکز جامع سلامت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت داشته و طرح شهید سلیمانی در ۴۵ محله شهر و ۱۲۱ روستا شهرستان که دارای خانه بهداشت بوده اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: یک تیم ناظر بر ادارات و یک تیم ناظر اماکن و اصناف را رصد کرده و این عملیات تا انجام واکسیناسیون ۶۰ درصد از جمعیت شهرستان ادامه دارد.
رئیس مرکز بهداشت گنبدکاووس بیان کرد: در حال حاضر وضعیت شهرستان زرد بوده و ۷۹ بیمار در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۶۰ درصد مربوط به گنبدکاووس و مابقی از شهرهای اطراف بوده و هفت بیمار بدحال در آی سی یو تحت مراقبت ویژه هستند.
* مدیر جهادکشاورزی: مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گنبدکاووس رتبه نخست کشوری را کسب کرد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گنبدکاووس در این جلسه اظهار کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی شهرستان در بین ۳۰۰ مرکز تحقیقات کشاورزی کشور در حوزه به زراعی و به نژادی، اجرای اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در ارقام و نمونه رتبه نخست کشوری را کسب کرد.
وی تصریح کرد: ۴۰ درصد از اطلاعات کشاورزان و کشاورزی در سامانه‌های مختلف استان مربوط به شهرستان گنبدکاووس بوده و این شهرستان در حوزه ثبت اطلاعات کشاورزان و کشاورزی بالاترین عملکرد در سطح استان را دارد.
غلامعلی نورا گفت: با توجه به کاهش بارندگی در روزهای آینده و گرم شدن هوا انتظار می‌رود با همکاری منابع آب و شرکت نفت اراضی کشاورزی حاشیه گرگانرود و رودخانه اترک با تامین سوخت موتورهای پمپ آب انجام شود.
وی بیان کرد: متاسفانه دامداران در فصل سرما دام‌های خود را در مزارع زیر کشت رها کرده که این امر سبب زیان به کشاورزان میشود.انتظار داریم ضمن فرهنگ سازی در این موضوع اطلاع رسانی لازم به دامداران در راستای جلوگیری از این عمل انجام شود.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید مشارکت انتخابات ریاست جمهوری عملکرد طرح شهید سلیمانی شهرستان گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: ۲۳۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در این حوزه انتخابیه آماده شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی دهرویه ظهر امروز در جلسه انتخابات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به آمادگی شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  در 23 شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گنبدکاووس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله 101 شعبه اخذ رای در حوزه شهری و 129 شعبه روستایی تدارک دیده شده که 203 شعبه در شهرگنبدکاووس  و بخش مرکزی و 27 شعبه نیز برای اخذ آرای مردم  بخش داشلی برون آماده شده است

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس تاکید کرد از 23 شعبه اخذ رای  شهرستان گنبدکاووس 168 شعبه  ثابت و 62 شعبه  اخذ رای سیار است .

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت:  700 ناظر بر روند برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند ‌و این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس در 230 شعبه برگزار می‌شود.

سیدعلی مهاجر گفت: نامزدهای حوزه انتخابیه گنبدکاووس از بامداد پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تبلیغات خود را به صورت رسمی آغاز خواهند کرد که این تبلیغات تا 8 صبح پنجشنبه 20 اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: افرادی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور نخست در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند و رأی‌دهنده  با ارائه هریک از مدارک هویتی پنج‌گانه (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت)، احراز می‌شود و می‌تواند رای دهد.

در مرحله نخست دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تکلیف 6حوزه  از هفت حوزه انتخابی گلستان مشخص شد ولی سرنوشت انتخابات در گنبد کاووس به مرحله دوم کشید که در مرحله نخست انتخابات، طیار 21 هزار و 861 رای و آق ارکاکلی 20 هزار و 559 رای کسب کردند.

 مرحله دوم انتخابات دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی در استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس 21اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • استان فارس تولیدکننده ۳۰ درصد هسته‌های اولیه بذر غلات کشور
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند