Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-تاریخ اکران فیلم تحسین شده «سرزمین آواره‌ها» ساخته کلوئی ژائو که تا اینجا پیشتاز فصل جوایز بوده است، اعلام شد.
به گزارش آریا و به نقل از ورایتی، درام جاده‌ای «سرزمین‌آواره‌ها» که انتظار می‌رود از بازیگران اصلی فصل جوایز باشد تاریخ اکرانش را در دوران پاندمی اعلام کرد.
این درام که درباره زنی است که به دلیل بحران اقتصادی شهر کوچکش را ترک می‌کند و با یک ون راهی غرب آمریکا می‌شود، از 29 ژانویه به صورت آی‌مکس در سینماها اکران می‌شود و بعد در سینماهای عادی و سینماماشین‌ها از 19 فوریه به نمایش درمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌زمان نمایش فیلم از طریق شبکه «هولو» به صورت آنلاین نیز آغاز خواهد شد.
سرچ‌لایت پیکچرز که توزیع کننده فیلم است قصد دارد در بهار و از 4 مارس فیلم را وارد بازار بین‌المللی کند.
«سرزمین‌آواره‌ها» تاکنون در جشنواره‌ها خیلی موفق ظاهر شده و کارش را با دریافت جایزه از جشنواره فیلم ونیز و بعد تورنتو شروع کرد. این فیلم توجه منتقدها را هم جلب کرده و در فهرست امسال منتقدان متعددی جای داشته است.
در عین حال آکادمی اسکار آخر فوریه را به عنوان زمانی که فیلم‌ها برای اکران یا نمایششان در سرویس‌های آنلاین فرصت دارند تعیین کرده است تا بتوانند در رقابت اسکار شرکت کنند.
«سرزمین آواره‌ها» با اقتباس از کتابی نوشته جسیکا برودر ساخته شده است و فرانسیس مک‌دورمند نقش اصلی آن را ایفا می‌کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرزمین آواره ها پرده ای آنلاین اکران سرزمین آواره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی