Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین محمد نوروزپور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اوقاف ایرنا افزود: براساس برنامه ریزی ها، آیین عزاداری و سوگواری حضرت زهرا (س) در یکهزار بقعه با رعایت پروتکل های بهداشتی در قالب مجازی و حضوری برگزار می شود.

وی افزود: ‌آیین سوگواری فردا در قالب یاس نبوی ویژه برادران و رهروان یاس نبوی ویژه خواهران با برگزاری سخنرانی درخصوص معرفی شخصیت حضرت زهرا(س)، قرائت قرآن کریم، تواشیح، قرائت زیارت نامه حضرت زهرا(س)، عزاداری، مداحی، مرثیه سرایی، خیمه های معرفت  و اطعام عزاداران همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیمه های معرفت

نوروزپور ادامه داد: همه ساله در حاشیه آیین عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در صحن  بقاع متبرکه و اماکن مذهبی خیمه های معرفت برپا و مبلغان خواهر و برادر مستقر در آن به سوالات شرعی و شبهات دینی، بحث های روانشناسی کودک، مسائل خانواده و دیگر موارد پاسخ خواهند داد.

وی با بیان اینکه این آیین عزاداری از سال ۱۳۹۰ همه ساله در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در بقاع متبرکه کشور برگزار می شود، افزود: برگزاری این مراسم پس از اقامه نماز صبح ویژه برادران آغاز و تا هنگام نماز ظهر ادامه خواهد داشت.

نوروزپور با تاکید بر اینکه آیین عزاداری ویژه خواهران نیز پس از اقامه نماز ظهر تا هنگام نماز مغرب برگزار می شود، اظهار داشت: آیین عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س)  ویژه بانوان نیز در قالب رهروان یاس نبوی برگزار می شود.

مدیرکل بقاع متبرکه و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود:‌ آیین سوگواری فردا در شهرهای قرمز و نارنجی در بصورت مجازی (شبکه های استانی و اینترنتی)، شهرهای زرد با هماهنگی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا استان ها و شهرهای آبی به صورت حضور فیزیکی با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

اهداء تبرکات فاطمی در سراسر کشور

وی از دیگر اقدامات را اهدا کمک های مومنانه در قالب هدیه تبرکات فاطمی عنوان کرد و گفت: به رغم توزیع یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته کمک های معیشتی به خانواده های نیازمند، آخرین مرحله اهدا اینگونه کمک فردا توزیع خواهد شد و ادامه برنامه یادشده مجددا از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز می شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه اخبار کنکور برگزار می شود آیین عزاداری بقاع متبرکه یاس نبوی زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • آیین نقاره زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان