Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز جدید طرح شهید سلیمانی ویژه بیماریابی و مقابله محله محور با شیوع ویروس کرونا با همکاری اصناف در سطح منطقه ۶ تهران اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ تورج فرهادی شهردار و رییس ستاد مدیریت بحران منطقه۶  با اشاره به سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در کشور برای مدیریت بحران کرونا یک تلاش کم نظیر بود و  اجرای آن به کاهش زمینه های انتقال ویروس کرونا در کشور منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از رعایت قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی شهروندان گفت : احساس مسئولیت و تعهد مردم نشان داد با مشارکت مردم می توان با هر بحرانی در کشور مقابله کرد.

فرهادی همچنین با اشاره به مصوبات ستاد عالی کرونا  گفت: همه دستگاه های اجرایی موظف خواهند بود تا تمامی توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان  به کار ببندند و ما در شهرداری تهران تا رفع کامل این خطر دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

شهردار منطقه۶ با اشاره به تولید واکسن ایرانی کرونا و اجرای فازهای تزریقات عمومی در ماه های آتی افزود : با همکاری نهادهای خدمات رسان منطقه از قبیل مساجد، بسیج، بهداشت، آموزش و پرورش ...؛ منطقه۶ تهران مهیای اجرای این فاز خواهد بود.

در ادامه سرهنگ احراری فرمانده سپاه ناحیه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده که بیان می کند نجات یک فرد نجات همه انسانهاست، گفت: امیدواریم در قالب طرح علمی تحقیقاتی شهید سلیمانی با یک هماهنگی، همکاری و هم افزایی  خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و با تمامی ظرفیت های موجود در کشور این بحران را مدیریت کنیم. وی از ادامه این طرح با همکاری اصناف در فاز بعدی خبر داد.

همچنین مهندس خسروانی ،  دبیر ستاد مبارزه با کرونا گزارشی از روند اجرای عملیات های ضد عفونی و دیگر اقداماتی که  در منطقه۶ انجام شده به حاضرین ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • خاندانی از تبار و نوادگان حذیفه‌بن‌یمان در طرشت
  • نرخ رهن در بازار تهران؛ رهن مسکن در محله شادآباد ۵۸۰ میلیون تومان