Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مراسم گرامی‌داشت سالروز ۲۲ بهمن به صورت نمادین برگزار می‌شود.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اروپا در وضعیت نابسمانی به سر می‌برد و مزان مرگ‌ها از ۱۵۰۰ نفر عبور کرد و میزان ابتلا در اروپا طی یک ماه گذشته شیب صعودی گرفته است و این جهش ویروس در انتقال بیماری و افزایش میزان مرگ و میر موثر بوده است لذا ما باید بیشتر مراقب باشیم و مرز‌ها را مراقبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: کشور‌هایی مثل ژاپن و برزیل و آفریقای جنوبی نیز این ویروس را مشاهده کرده‌اند، پرواز‌ها در کشور ما نیز بسیار محدود شده است. خوشبختانه روند بیماری در کشور ما روند نزولی است، اما استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد و ۱۰ شهر این استان در وضعیت مناسبی قرار ندارند استان گیلان و گسلتان نیز درگیر بیماری هستند، اما درگز و کردکوی به وضعیت زرد برگشته‌اند.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: ۲۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۶۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۵۰ شهر در وضعیت آبی قرار دارند، در روز‌های گذشته شاهد عدم رعایت پروتکل‌ها بودیم و هشدار جدی می‌دهیم اگر رعایت نکنیم اواخر بهمن و اوایل اسفند شاهد موج جدید هستیم و هر موج شاهد ۸۰۰۰ فوت بیشتر هستیم و کوچکترین کم توجهی می‌تواند منجر به خیز بیماری شود. اگر اعلام می‌شود منطقه‌ای کم خطر است به معنای از بین رفتن ویروس نیست. متاسفانه بیش از سی هزار نفر به جزیره قشم سفر کردند که می‌تواند عامل شیوع بیماری در این منطقه شود.
وی عنوان کرد: مراسم ۲۲ بهمن به صورت نمادین و با رژه خودرویی برگزار می‌شود.
رئیسی افزود: مدارس به هیچ وجه به صورت اجباری برگزار نمی‌شود و برای پایه‌های اول و دوم دانش آموزان به صورت اختیاری می‌توانند در مدارس حضور یابند. برچسب ها: ستاد کرونا

منبع: خرداد

کلیدواژه: ستاد کرونا سخنگوی ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری صبح سه شنبه در آیین «زنگ سپاس معلم» که در هنرستان کار و دانش جمال نصیرزاده مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این موجب افتخار است که در این مدرسه حضور پیدا کنم و یادی کنیم از همه کسانی که در گذشته هم مشغول تعلیم بودند، هم معلمانی که مشغول تلاش بودند و تمام کسانی که در اینجا علم آموختند.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته گرامیداشت معلم را محضر معلمان عزیز تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات آنان در نقاط مختلف استان، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: از سال ۵۴ تا سال ۵۸ در همین مدرسه و در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم. بر این اساس سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم.

نظری ادامه داد: تعداد شهدایی که این مدرسه تقدیم انقلاب کرده است را نمی‌توان دقیق گفت اما یکی از شهدای انقلاب در این مدرسه شهید جهانگیر نارنجی است که ما در یک میز با یکدیگر مشغول تحصیل بودیم و ایشان با توجه به فعالیت‌هایی که داشت و رفاقت صورت گرفته، موجب آشنایی بیشتر من با انقلاب شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بعد از انقلاب شهید نارنجی وارد جهاد شد و در دفاع مقدس هم نهایتاً به شهادت رسید. باید گفت انشاء‌هایی که این شهید بزرگوار در این مدرسه می‌خواند فوق العاده موثر در شکل‌گیری فکر و نگاه دانش‌آموزان بود.

وی با بیان اینکه اوایل مهر سال ۵۷ در محوطه این مدرسه شعارهای انقلابی آغاز شد، یادآور شد: پس از تعطیلی کلاس‌ها و مدرسه، راهپیمایی‌های انقلابی آغاز شد که نهایتاً منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

نظری خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان با توجه به خون‌های با برکت شهدای انقلاب اسلامی، این مسیر را ادامه خواهید داد و برخلاف سخنان معاندین و دشمنان این ملت؛ مسیر انقلاب اسلامی در حال طی شدن است و قله‌های افتخار را در همه ابعاد ان‌شاءالله طی خواهیم کرد. همچنین مشکلات و مسائل اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی حل خواهد شد و شاهد خواهیم بود که گذشته افتخار آمیز این ملت، مردم و این معلمان عزیز به آینده منور ختم خواهد شد. لذا این امر موجب افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

کد خبر 6092957

دیگر خبرها

  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری