Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی گفت: مراسم عزاداری فاطمیه دوم به همت مجمع اسلامی «محبین اهل البیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان خرامه و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج «شهید صیاد شیرازی» و هیئت «الرضا (ع)» شهرستان خرامه در حال برگزاری است.

«مصطفی دهقانی»، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س)، در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مراسم عزاداری فاطمیه دوم به همت مجمع اسلامی «محبین اهل البیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان خرامه و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج «شهید صیاد شیرازی» و هیئت «الرضا (ع)» شهرستان خرامه در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجمع اسلامی «محبین اهل البیت (ع)» شعبه «فاطمه الزهرا (س)» شهرستان خرامه با اشاره به اینکه این مراسم در بازه زمانی ۲۴ دی ماه تا ۲۸ دی ماه از ساعت ۱۹، در محل مجمع، واقع در خرامه - بلوار دانش روبروی حوزه علمیه برگزار می شود، تاکید کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام «سید احمد هاشمی»، عضو هيئت علمی دانشگاه «شهید بهشتی تهران‌» و مداحی هم به عهده مداح اهل بیت (ع)، «سید مصطفی هاتف» از تهران است و این مراسم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.


 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: خرامه ایام فاطمیه س فاطمیه برنامه های ایام فاطمیه ایام فاطمیه شیراز شهرستان خرامه فاطمه الزهرا مجمع اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ زمان اله کریمی گفت: بر اساس خبرهای مردمی مبنی بر فعالیت افرادی سودجو در یکی از روستا‌های این شهرستان بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از گرفتن مجوز قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن محل یک دستگاه کمپرسور که در حال فعالیت حفاری بود را به همراه ۲ دستگاه خودرو توقیف کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان این که وسایط توقیفی به پارکینگ انتقال داده شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه توانمندی‌های هنرجویان هنرستان فاطمه الزهرا (س) فیروزه
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • معرفی ۳۰ معلم نمونه ادارات شهرستان و مناطق سمنان
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • دور دوم انتخابات در کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه برگزار می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد