Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-30@04:54:23 GMT

طغیان دروازه‌بان پرسپولیس با فسخ توافق مالی!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۰۷۴۷

ساعت24-دروازه بان کروات پرسپولیس توافق مالی خود با باشگاه را برای دریافت مطالبات خود را قبول نکرد و خواهان دریافت طلب فصل جاری خود شد.

«بوژیدار رادوشوویچ» دروازه بان کُروات پرسپولیس که در تمرینات گروهی پیش فصل پرسپولیس در لیگ برتر بیستم به دلیل عدم دریافت مطالبات فصل گذشته خود دیرتر از بقیه بازیکنان حاضر شد خواهان دریافت پول قرارداد امسال با سرخ‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادو که با توافق کتبی خود حاضر شد در تمرینات پرسپولیس شرکت کند تاکنون فرصت بازی کردن در چارچوب دروازه این تیم را پیدا نکرده است تا از شرایط فنی‌اش همچون وضعیت مالی ناراضی باشد.

باشگاه پرسپولیس برای اینکه رادو در ابتدای فصل به تهران بازگردد و در تمرینات حاضر شود توافقی را با وی به امضا رساند که طبق آن مبلغ ۶۱ هزار دلار بابت طلب فصل گذشته خود در ۲۹ آذرماه گذشته دریافت کند. مبلغی که در موعد مقرر به وی داده شد تا رادو تنها بابت فصل جاری از سرخپوشان مطالباتی داشته باشد.

در این توافق اعلام شد که طلب فصل جاری رادو هفتم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به وی داده خواهد شد تا او نیز همچون سایر بازیکنان پرسپولیس پول گرفته باشد.

دروازه بان کروات پرسپولیس که تنها بازیکن خارجی سرخ‌ها محسوب می‌شود حالا در نامه جدید خود خواهان دریافت طلبش زودتر از موعد مقرر شده و توافق قبلی با این باشگاه را قبول ندارد. در صورتی که باشگاه پرسپولیس طلب رادو را در ۱۵ روز آینده پرداخت نکند این بازیکن قصد دارد با فسخ یکطرفه قرارداد خود پرونده‌اش را به فیفا فرستاده و شکایت جدیدی را برای سرخ‌ها بابت بدهکاری ایجاد کند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!

در اتفاقی عجیب و غریب، شدت ضربه پنالتی عبدالکریم حسن بازیکن قطری پرسپولیس، هر دو دست گلر جوان پرسپولیس شکسته است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند. 

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود! 

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • عکس| گلر پرسپولیس به سپاهان می رسد؟
  • دروازه‌بان پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسد؟
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به سپاهان می‌رسد؟
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • شکستن هردو دست گلر پرسپولیس با شوت حسن!