Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزام بیدارپور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان تعداد کل سازمان‌های مردم نهاد استان را ۵۷۴ مورد عنوان کرد و گفت: ۲۲ نفر خیر در حوزه سلامت مشارکت فعال دارند.

او تعدادکل انجمن حمایت از بیماران در مراکز درمانی استان را چهار مورد عنوان کرد و افزود: انجمن‌های مذکور در راستای کاهش پروسه درمانی بیماران خاص فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اجرای ۹ پروژه عمرانی توسط خیرین سلامت استان خبرداد و افزود: اجرای پروژه‌های مرکز دیالیز بیمارستان توحید با زیر بنای اولیه ۸۰۰ متر مربع در فاز اول، احداث همراه سرای بیمارستان کوثر با ۶۰۰ مترمربع در دوطبقه و سه اتاق عمل و احداث مرکز جامع شهر دزج قروه در زمین اهدایی خیرین با زیربنای ۶۵۰ مترمربع همراه با ساختمان سرایداری در بیمارستان شهید بهشتی قروه از جمله طرح‌های پروژه مذکور است.

بیدارپور در ادامه خاطرنشان کرد: اهدای ۳۳ تخت بیمارستانی با هزینه ۲ میلیارد تومان به بیمارستان توحید، احداث فوریت‌های پیش بیمارستانی کامیاران با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌های پروژه عمرانی حوزه خیرین است.

او با اشاره به ایجاد پایگاه شهری کوپیچ علیای بانه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل خیرین سلامت، اظهار داشت: تعمیرات اساسی خانه‌های بهداشت دارغیاث و آغبلاغ طغامین بیجار با همت و نیت خیرخواهانه خیرین انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اهدای زمین برای احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی سروآباد با هزینه ۱۰۵ میلیون تومان توسط خیرین سلامت خبر داد و گفت: اهدای ۳ دستگاه ماشین دیالیز (دو دستگاه ژاپنی و یک دستگاه ساخت داخلی) با قیمت قریب به یک میلیارد تومان از محل خیرین تامین شده است.

بیدارپور با اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۶۰ بسته غذایی بین بیماران کم توان مالی بهبود یافته کرونا ویروس توزیع شده است، افزود: اقلام تجهیزاتی مصرفی و نیاز‌های برنامه خدمات این بیماری در سطح استان به ارزش هفت میلیارد تومان تهیه شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین حوزه سلامت کرونا ویروس خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بهره‌برداری از بیمارستان رازی کوهدشت تا سال ۱۴۰۴ خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، بهروز رحیمی، عصر امروز در بازدید از پروژه‌های بهداشتی این شهرستان اظهار داشت: تعیین‌تکلیف پروژه‌های درمانی یکی از اتفاق‌های خوب در کوهدشت است.

او اضافه کرد: دو پروژۀ اصلی درمانی در کوهدشت شامل ستاد شبکه، درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری می‌رسد.

112 طرح بهداشتی و درمانی در لرستان افتتاح می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: مرکز جامع سلامت کوهدشت تا یک ماه آینده تجهیز و افتتاح می‌شود.

رحیمی با اشاره به بیمارستان 250 تختخوابی رازی کوهدشت، بیان کرد: این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار برای وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان است.

او با بیان اینکه بیمارستان رازی کوهدشت 55درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پروژه که جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است به 500میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: پروژۀ بیمارستان رازی کوهدشت هم‌اکنون فعال است و تلاش می‌کنیم که این پروژه را تا پایان 1404 به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/644/.

دیگر خبرها

  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم