Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج مسابقات برگزار شده در روز 15 ژانویه لیگ NBA را بررسی کرده‌ایم.

در شبی که مسابقات واشینگتن ویزاردز-دیترویت پیستونز، ممفیس گریزلیز-مینسوتا تیمبرولوز و گلدن استیت وریرز-فینکس سانز به‌خاطر پروتکل‌های ایمنی NBA به تعویق افتاد، بوستون سلتیکس، لس آنجلس کلیپرز، میلواکی باکس و لس آنجلس لیکرز برابر حریفان به پیروزی  رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری - در مهمترین مسابقه شب، لس آنجلس لیکرز در دیداری خانگی با نتیجه 112-95 برابر نیواورلینز پلیکانز به پیروزی رسید. لیکرز در حالی پنجمین برد پیاپی و یازدهمین پیروزی فصلش را کسب کرد که در این دیدار تقریبا کل نیمه اول را از حریف عقب افتاده بود. لبران جیمز در این دیدار 21 امتیاز، 8 ریباند و 11 اسیست کسب کرد و آنتونی دیویس هم 17 امتیاز داشت. در ترکیب پلیکانز هم زایان ویلیامسن 21 امتیاز و 12 ریباند آورد. رقیب همشهری لیکرز یعنی لس آنجلس کلیپرز که بدون پتریک بورلی و لو ویلیامز به مصاف ساکرامنتو کینگز رفته بود در نهایت با نتیجه قاطع 138-100 برابر میزبانش به پیروزی دست یافت.  کوای لنرد و پال جرج به ترتیب با 27 و 26 امتیاز بهترین بازیکنان زمین بودند و برای حریف هم ماروین بگلی 20 امتیاز آورد. اما یوتا جز با مهار تری یانگ و همچنین یک ران 21-0 در نیمه دوم مسابقه برابر فینکس سانز، 116-92 حریفش را شکست داد. داناوان میچل با 26 امتیاز بهترین بازیکن جز بود و برای هاکس هم کم ردیش 20 امتیاز آورد. تری یانگ در 24 دقیقه تنها 4 امتیاز داشت.

بوستون سلتیکس پس از یک هفته دوری از مسابقات و به تعویق افتادن سه مسابقه‌اش کار آسانی پیش رو داشت و با پیروزی خانگی 124-97 مقابل اورلاندو مجیک به میادین بازگشت. البته برد استیونز جیسن تیتم، کارسن ادواردز و رابرت ویلیامز را برای این مسابقه در اختیار نداشت. جیلن براون با 21 امتیاز و 8 اسیست بهترین بازیکن سبزها بود و پیت پریچرد روکی هم با 16 امتیاز به کارش در این دیدار پایان داد. برای مجیک هم آرون گوردون 17 امتیاز آورد. کلیولند کاوالیرز در شب درخشان آندره درامند با نتیجه نزدیک 106-103 برابر نیویورک نیکس به پیروزی رسید. درامند در این دیدار 33 امتیاز و 23 ریباند داشت. جولیوس رندل هم در ادامه فصل خوب فردی‌اش با 28 امتیاز نتوانست مانع شکست نیکس شود.

آندره درامند با عملکردی فوق‌العاده برابر نیویورک نیکس

در یکی دیگر از مسابقات مهم شب، میلواکی باکس با امتیازات کریس میدلتن در دقایق پایانی 112-109 برابر دالاس موریکس به پیروزی خانگی دست یافت تا روند چهار برد پیاپی موز متوقف شود. یانیس آنته توکومپو با 31 امتیاز و 9 ریباند بیشترین تاثیر را در برد تیمش داشت. میدلتن هم با 25 امتیاز و 8 ریباند بازی را تمام کرد. در ترکیب موریکس هم دابل دابل لوکا دانچیچ با 28 امتیاز، 9 ریباند و 13 اسیست بی‌نتیجه ماند. در یک بازی جذاب دیگر هم اوکلاهاما سیتی تاندر در حالی که تقریبا تمام طول بازی از میهمانش شیکاگو بولز عقب بود، در دقایق پایانی بازی را به وقت اضافه کشاند تا در نهایت 127-125 از سد حریفش عبور کند. شی گیلجس الکساندر با 33 امتیاز و 10 اسیست بهترین عملکرد دوران حرفه‌ایش را ثبت کرد تا پیروزی او کی سی رقم بخورد. در سمت مقابل هم فصل خوب زک لوین با ثبت 35 امتیاز به اسم این بازیکن ادامه پیدا کرد.

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس پرسپولیس جایگزین اوکلند سیتی نمی شود مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لس آنجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی

کلیولند کاوالیرز پس از هفت بازی، سرانجام با پیروزی در هر چهار بازی خانگی موفق شد اورلاندو مجیک را از پیش رو بردارد.

طرفداری | یکشنبه شب به وقت تهران یک بازی در جریان پلی آف NBA برگزار شد. بازی هفتم راند اول پلی آف کنفرانس شرق میان اورلاندو مجیک و کلیولند کاوالیرز به میزبانی کوز. طی شش بازی قبلی هر تیم ۳ بازی خانگی را به سود خودش تمام کرده بود تا کار به بازی هفتم کشیده شود. سرانجام این کلیولند بود که با یک کامبک عالی، تیم جوان اورلاندو مجیک را از گردونه رقابت‌ها حذف کرد و حریف بوستون سلیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد.

کلیولند کاوالیرز ۱۰۶-۹۴ اورلاندو مجیک (پیروزی ۳-۴ کاوالیرز)

در ابتدای بازی اینطور به نظر می‌رسید که کاوالیرز قرار است به دردسر بیفتد. دست هیچ کدام از مهاجمان تیم میزبان گرم نبود و در سمت مقابل پائولو بنکرو حمله مجیک را رهبری می‌کرد. با این حال در کوارتر سوم کلیولند همه چیز را به سود خودش تغییر داد و رهبر آنها در طی این کامبک کسی نبود جز داناوان میچل. بازی عالی میچل همراه شد با دفاع عالی کلیولند و به دنبال آن خاموش شدن ستارگان اورلاندو مجیک. کوز که به لبه پرتگاه رفته بود، سرانجام خودش را نجات داد و با پیروزی مقابل جوان‌ترین تیم لیگ طی ۷ مسابقه، حریف بوستون سلتیکس در نیمه نهایی کنفرانس شرق شد. 

پائولو بنکرو (38 امتیاز و ۱۶ ریباند) به جوان‌ترین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که در بازی هفتم، بیش از ۲۵ امتیاز کسب می‌کند. کامبک ۱۸ امتیازی کوز، بزرگترین کامبک یک تیم در تاریخ بازی‌های هفتم پلی آف nba بود.  داناوان میچل (۳۹/۹/۵) در بازی‌های ششم و هفتم ۸۹ امتیاز کسب کرد. این دومین رکورد برتر تاریخ در پلی آف است بهترین رکورد از آن الن آیورسن است که سال ۲۰۰۱ در فینال کنفرانس شرق، ۹۰ امتیاز طی دو بازی آخر گرفت. سال‌ها از خروج دوایت هاوارد از رونالدو مجیک می‌گذرد اما آخرین پیروزی آنها در پلی آف به زمانی برمی‌گردد که هاوارد در اورلاندو بود. میچل ۴۴/۱۰ درصد همه امتیازات کلیولند در بازی‌های ششم و هفتم را کسب کرد. فرانتس واگنر شب بسیار بدی را گذراند و تنها یکی از ۱۵ شوتش وارد سبد شد. او تنها ۶ امتیاز گرفت و کمترین درصد فیلد گل بازی هفتم در طول تاریخ را ثبت کرد، میان بازیکنانی که حداقل ۱۵ دقیقه در زمین حضور داشتند.  بدون جرت الن، اون مبلی عملکرد فوق العاده‌ای در دفاع از خودش نشان داد. او ۱۱ امتیاز ۱۶ ریباند و ۵ بلاک صبر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • بسکتبال NBA | مرگ جادو و جشن کلیولند با کامبک تاریخی
  • لیورپول برد و تاتنهام را از لیگ قهرمانان دورتر کرد
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال