Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@13:44:46 GMT

خیرین سلامت ۹ پروژه عمرانی در کردستان اجرا کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۲۰۳

خیرین سلامت ۹ پروژه عمرانی در کردستان اجرا کردند

فرزام بیدارپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:  574 سازمان مردم نهاد و22 نفر خیر در حوزه سلامت در استان فعالیت می‌کنند.

به گفته وی،چهار انجمن حمایت از بیماران در راستای کاهش پروسه درمانی بیماران خاص در مراکز درمانی استان فعالیت دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع  دانشگاه علوم پزشکی کردستان از اجرای ۹ پروژه عمرانی توسط خیرین سلامت استان خبرداد و افزود: اجرای پروژه‌های مرکز دیالیز بیمارستان توحید با زیر بنای اولیه ۸۰۰ متر مربع در فاز اول، احداث همراه سرای بیمارستان کوثر با 600 مترمربع در دوطبقه و سه اتاق عمل و احداث مرکز جامع شهر دزج قروه در زمین اهدایی خیرین با زیربنای 650 مترمربع همراه با ساختمان سرایداری در بیمارستان شهید بهشتی قروه از جمله طرح‌های اجرا شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدارپور خاطرنشان کرد: اهدای 33 تخت بیمارستانی با هزینه 2 میلیارد تومان به بیمارستان توحید، احداث فوریت‌‌های پیش بیمارستانی کامیاران با هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون تومان  از دیگر طرح‌های پروژه عمرانی حوزه خیرین است.

به گفته وی، ایجاد پایگاه شهری کوپیچ علیای بانه با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان از محل خیرین سلامت، تعمیرات اساسی خانه‌های بهداشت دارغیاث و آغبلاغ طغامین بیجار با همت و نیت خیرخواهانه خیرین از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: اهدای زمین برای احداث  پایگاه فوریت‌های پزشکی سروآباد با هزینه 105 میلیون تومان توسط خیرین سلامت، اهدای 3 دستگاه ماشین دیالیز (دو دستگاه ژاپنی و یک دستگاه ساخت داخلی) با قیمت قریب به یک میلیارد تومان از محل خیرین تامین شده است.

بیدارپور با اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۶۰ بسته غذایی بین  بیماران کم توان مالی بهبود یافته کرونا ویروس توزیع شده است، افزود: اقلام تجهیزاتی مصرفی و نیازهای برنامه خدمات این بیماری در سطح استان به ارزش هفت میلیارد تومان تهیه شده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت کردستان دانشگاه علوم پزشکی پروژه عمرانی خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • اجرای طرح‌های عمرانی بیمارستان شهید گنجی برازجان
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم