Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:03:08 GMT

رونمایی از سوباسا در استادیوم وطنی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۲۶۱

تتوی یکی از بازیکنان نساجی، عکسی از «سوباسا اوزارا» شخصیت خیالی و اسطوره ای فوتبال ژاپن بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم نساجی مازندران در مقابل ماشین سازی متوقف شد تا وحید فاضلی از سمت خود اخراج شود و جای خود را به گزینه دیگری (احتمالا جلالی) بدهد. تیم فاضلی اما دیروز نمایش درخشانی داشت و آن ها موقعیت های فراوانی را ایجاد کردند اما با این حال نکته جالب توجه این بازی فارغ از فرصت سوزی مهاجمان نساجی و تماشاگران اطراف ورزشگاه، تتوی یکی از بازیکنان تیم میزبان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن نجفی بازیکن جوان تیم نساجی تصویر «سوباسا اوزارا» اسطوره خیالی کارتون فوتبالیست ها را روی پای خود ثبت کرده بود تا علاقه اش به او را نشان دهد. سوباسا حدود دو سه دهه پیش تر از طریق یک انیمیشن ژاپنی به خانه ایرانی ها رسید و بسیاری از کودکان و نوجوانان را جذب خود کرد؛ کودکانی که حالا برخی راه شخصیت های این کارتون را رفته اند و در زمین مسابقه شانس خود برای درخشش را امتحان می‌کنند.

 

نجفی نیز احتمالا به همین خاطر جورابش را پایین داده بود تا به این شکل فریم هایی از او ثبت شوند و به یادگار بمانند.

 

 

عکس از: معین نادری

نساجی مازندران حسن نجفی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران حسن نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو دفاع وسط سرخپوشان، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان دو بازیکنان ممتاز و موثر برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و درخشش آنها همواره الهام بخش دیگر بازیکنان این تیم است.

کنعانی‌زادگان که در این بازی در پست همیشگی خود بازی می‌کرد و مقابل حمله‌وران نساجی آنقدرها هم به دردسر نیفتاد، در پایان مسابقه با سوت داور این چنین به شادی برخاست.

او در ابتدا سمت علیرضا بیرانوند رفت و خوشحالی‌اش را با او تقسیم کرد و سپس طرف هواداران پرسپولیس حاضر در ورزشگاه وطنی را گرفت و در نهایت با نشان دادن آسمان به نوعی پیغام خود را به عکاسان حاضر در گوشه و کنار ورزشگاه وطنی رساند که لطفی پشت پیروزی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی بوده است.

مسابقه‌ای که قرمزها با یک یار کمتر موفق به پیروزی در آن شدند. آن هم در شرایطی که حتی در مسابقه یازده به یازده هم به نظر می‌رسید نساجی شانس زیادی برای متوقف کردن پرسپولیس دارد.

عکس‌ها: معین نادری

دیگر خبرها

  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • (عکس) رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • عکس‌| رونمایی از لباس متفاوت پرسپولیس مقابل نساجی
  • در جنگ قهرمانی و بقا؛ پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • پرسپولیس لباس قهرمانی را برتن نمی‌کند!
  • بلیت نساجی - پرسپولیس نایاب شد
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • تعداد سکوهای پرسپولیسی در وطنی مشخص شد