Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@15:13:46 GMT

انتقاد ستاره آبی ها از داوری

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۴۲۰

انتقاد ستاره آبی ها از داوری

بازیکن پیکان که تک گل تیمش را در جدال با سپاهان به نام خود کرد و توانست طلسم گل نزدن‌ها از نقطه پنالتی را بشکند، مدعی است که تیمش با بدشانسی نتوانست اصفهان را با امتیاز ترک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیکان در بازی روز گذشته مقابل سپاهان شکست خورد تا روند بردهای این تیم خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش قادری ، مدافع پیکانی‌ها مدعی است که تیمش با بدشانسی از دستیابی به امتیاز این بازی محروم مانده است:

بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی در یک صحنه غافلگیر شدیم و گل خوردیم. نیمه اول فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم و فکر می‌کنم سپاهان به جز دو گلی که زد موقعیت دیگری نداشت. نیمه دوم را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم ولی چون به مساوی راضی نبودیم حمله می‌کردیم و روی غافلگیری گل دوم را هم دریافت کردیم. در مجموع بازی خوب و باکیفیتی بود و نکات فنی که آقای تارتار به ما گوشزد کرده بود را رعایت کردیم اما بدشانسی مانع از دستیابی ما به نتیجه شد. سپاهان را به خوبی می شناختیم اما همانطور که گفتم روی غافلگیری گل دریافت کردیم.

 

آرش قادری در خصوص داوری این دیدار ادامه داد:

داور باید کی‌روش استنلی را اخراج می کرد. داور شنید که او به بازیکن ما فحش داد اما خودش را به نشنیدن زد و رفت. در نیمه دوم خودم سر زدم که به دست مدافع سپاهان خورد و داور پشت دروازه باز هم دید و اما پنالتی را نادیده گرفت. در کل دو تیم بازی با کیفیتی ارائه دادند ولی متاسفانه نتوانستیم با دست پر برگردیم.

 

این بازیکن در خصوص گلی که از روی نقطه پنالتی زد و طلسم این تیم را بعد از سه پنالتی هدر رفته شکست گفت:

خوشبختانه توانستم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم. از گلزنی خوشحالم اما از این که نتوانستیم دست پر برگردیم و به چیزی که حداقل حق‌مان در این بازی بود نرسیدیم، ناراحتم. باید خیلی زود این باخت را فراموش کنیم و با روحیه در بازی بعدی به دنبال جبران آن باشیم.

 

آرش قادری در پایان در خصوص دیدار هفته آینده این تیم برابر مس رفسنجان گفت:

تمام تمرکزمان روی بازی با مس است و به شکست مقابل سپاهان فکر نمی‌کنیم. بازی با سپاهان تمام شد و باید آماده دیدار بعدی شویم و سه امتیاز دیدار مقابل مس رفسنجان باشیم. سه امتیاز دیدار با مس رفسنجان کمک می‌کند تا جایگاه خودمان را حفظ کنیم و نباید این فرصت خوب را برای تداوم حضور در بالای جدول از دست بدهیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آرش قادری آرش قادری پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • گزارش تمرین سپاهان؛ محمد دانشگر پا به توپ شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه