Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین، جدال شاگردانش با تیم مس شهربابک را بهترین دیدار والیبال نشسته طی سال‌های اخیر دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرید صائبی سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین پس از برتری 3 بر یک شاگردان مقابل مس شهربابک اظهار داشت: مسابقه امروز بهترین بازی والیبال نشسته در سال‌های اخیر بود که برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم بازی نزدیک و زیبایی را به نمایش گذاشتند و یک دیدار سنگین رقم خورد.

وی درباره اعتراض کادر فنی و بازیکنان تیم حریف به عملکرد داور گفت: دلیل اعتراض آنها را نمی‌دانم. شاید آنها معتقد بوده‌اند که داور مرتکب اشتباه شده است. به هر حال نمی‌توانم در این باره نظر بدهم.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین درباره رقابت دو تیم مدعی که به نظر می‌رسد بیشترین هزینه را نیز در لیگ امسال کرده‌اند، عنوان کرد: هر دو تیم از تعدادی از ملی‌پوشان بهره می‌برند. مس چندین بازیکن بزرگ همچون علیپور و مهرزاد را دارد و از ترکیب خوبی بهره می‌برد. ما هم تلاش خود را می‌کنیم و برای قهرمانی در لیگ می‌جنگیم.

صائبی که به عنوان مربی در تیم ملی نیز فعالیت می‌کند، در پاسخ به سوالی پیرامون شناخت از آخرین وضعیت رقبای ایران در پارالمپیک گفت: شنیده‌ایم که برخی از تیم‌ها مثل ما با رعایت پروتکل‌ها، تمرینات خود را آغاز کرده‌اند. این نشان می‌دهد که شرایط تقریباً در همه جا و برای همه یکسان است. البته والیبال نشسته نسبت به گذشته پیشرفت کرده و بوسنی، برزیل، مصر و اگر روسیه قادر به شرکت باشد، حریفان اصلی ایران در پارالمپیک 2020 توکیو خواهند بود. ما هم تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی را به میدان بفرستیم و از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

برتری شهرداری ورامین در دیدار جنجالی و زیبای لیگ برتر والیبال نشسته

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته شهرداری ورامین والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز

به گزارش "ورزش سه"، شهروز همایونفرمنش که در سه فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران بهترین دریافت کننده قدرتی لیگ بوده، در حال حاضر در آستانه سی و شش سالگی در بهترین فرم خود قرار دارد.

همایونفر منش حالا با آمدن موریسیو موتا پائز انگیزه‌اش در تمرینات بیشتر هم شده است. او که حدود یک ماه پیش پدر خود را از دست داده، حالا تا حدودی روحیه خود را بازیابی کرده و به دنبال نشان دادن بهترین عملکرد خود به سرمربی تیم ملی است.

شهروز همایونفرمنش که در چند تورنمنت سال قبل تیم ملی توسط بهروز عطایی در ترکیب ثابت تیم ملی قرار می‌گرفت، حالا با این نوع تمرینات خوبش در اردوی تیم ملی باز هم می خواهد یکی از شش بازیکن اصلی داخل زمین باشد.

موریسیو موتا پائز که قطعا تا کنون به او رسانده اند که شهروز همایونفر منش بهترین دریافت کننده لیگ برتر والیبال ایران بوده است، روی دریافت های بی نقص او حساب ویژه ای باز خواهد کرد. شهروز همایونفرمنش در فصلی که گذشت نشان داد در آبشار و حمله نیز نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و حالا به یک بازیکن کامل تبدیل شده است.

سبک بازی او و میلاد عبادی پور تقریبا شبیه به هم است، و اگر پائز بخواهد رویه سابق را ادامه دهد باید یکی از این دو را در ترکیب اصلی قرار دهد، اما شاید این مربی با دانش برزیلی- فرانسوی به قرار گرفتن هم زمان این دو در میدان نیز می‌اندیشد.

دیگر خبرها

  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • باانگیزه‌ترین نسخه ملی‌پوش ۳۵ ساله تقدیم پائز
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • لاپورتا:حفظ ژاوی برای یک فصل دیگر بهترین تصمیم است
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • عکس| سرمربی جدید تیم ملی والیبال کیست؟