Web Analytics Made Easy - Statcounter

دكتر حسين مهري مديرعامل بانك صنعت و معدن با پیامی، فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س)، را تسلیت گفت.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني بانك صنعت و معدن، متن پيام فوق بدين شرح است:
حضرت فاطمه سلام الله عليها معیار تمامي فضایل انساني است كه نه تنها جایگاه زنان جهان را شکوه و عظمت بخشید بلكه در پارسایی، ايمان، تقوا و اخلاق، معيار و الگوي يك انسان كامل براي همه مردان و زنان در همه اعصار و زمانهاست که با شجاعت و ايثار در دفاع از حریم ولایت ایستادگي كرد تا ميراث روشنگر و گرانبهاي نبي مكرم اسلام براي آيندگان ماندگار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پيامبر گرامي اسلام در بيان منزلت و مقام حضرت فاطمه (س) فرمودند: من نام دخترم را فاطمه گذاشتم؛ زیرا خداوند متعال فاطمه (س) و هر کس که او را دوست داشته باشد، از آتش دوزخ دور نگه مي دارد.
بی شک ایام شهادت جانسوز آن بانوی برگزیده فرصت مغتنمی است تا جایگاه ویژه زن در مکتب اسلام و قرآن را يادآور شويم و بهانه ای است تا در ايام شهادت آن بانوي اسوه فضايل در پيروي از مكتب اهل بيت (ع) از هيچ كوششي فروگذار نكنيم.
اینجانب فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به عموم شیعیان جهان به ویژه مردم ولایتمدار کشورمان تسلیت عرض مي نمايم و اميد دارم که با الهام از سيره والاي آن حضرت، در دعوت به نيكي و خدمت به خلق خدا همواره كوشا باشيم.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: حضرت فاطمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری

رئیس جمهور در پیامی درگذشت معصومه حائری، فرزند آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر سیدمصطفی خمینی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام تسلیت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان