Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@21:14:41 GMT

روزنه‌های امید برای تیم قعرنشین

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۵۹۸

روزنه‌های امید برای تیم قعرنشین

ماشین سازی با دستیابی به تساوی ارزشمند خارج از خانه امیدوار به پایان ناکامی و بازگشت به جدول است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شرایط در فصل بیستم علیه ماشین سازی پیش می‌رود و آنها همان مسیری را طی می‌کنند که در فصل گذشته نیز در روزهای پایانی با آن درگیر بودند و در روز پایانی با هومن افاضلی در نهایت موفق به کسب جواز بقا شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با گذشت یازده هفته از لیگ برتر در فصل بیستم، ماشین سازی به عنوان دیگر نماینده تبریز به قعرنشین خود تداوم بخشید و البته اینبار در قائمشهر یک امتیاز طلایی را برای اینکه روزنه امید بزرگی برای پایان دادن به ناکامی‌ها شکل دهد، از آن خود کرد.

شاگردان اخباری که در تقابل با دیگر تیم پایین جدولی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر موفق به ثبت اولین گل بازی شده بودند، نتوانستند از این اندوخته بزرگ خود سود ببرند و با دریافت کل در نهایت به تساوی برابر حریف رضایت دادند،هر چند همین تک امتیاز از بازی خارج از خانه نیز می‌تواند امید بزرگی برای این تیم در ادامه مسابقات شکل دهد تا از این قعرنشینی در ادامه مسابقات فاصله بگیرند.

 

سبزپوشان تبریزی که در این فصل همچنان در حسرت برد به سر می‌برند، بعد از شکست تلخ هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، اینبار نساجی را متوقف کردند تا با انگیزه بالایی آماده بازی هفته آتی خود مقابل فولاد شوند.

 

هرچند اختلاف ۵ امتیازی با نزدیک ترین رقیب در انتهای جدول شاید کار آنها را برای جبران سخت کند اما باید دید آنها قادر خواهند بود همانند فصل گذشته باز هم از سقوط قرار کنند یا خیر.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. پرسپولیس در روزی که استقلال در خانه تراکتور به تساوی رسید، بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست داد و کماکان در رده دوم باقی ماند تا هدیه رقیب سنتی را پس فرستاده باشد.با نتیجه‌ای که در این بازی به دست آمد پرسپولیس با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی ماند و سپاهان ۴۶ امتیازی شد تا همچنان تیم سوم جدول باشد.

داور: بیژن حیدری

اخطار: فرشاد احمدزاده، برایان دابو و ژوزه مورایس (سرمربی) (سپاهان) ؛ عیسی آل کثیر (پرسپولیس)

اخراج: امید عالیشاه (پرسپولیس) ؛ پائولو سانتوس (مربی) (سپاهان)

گل: --------

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، مهدی ترابی (۷۷- وحید امیری)، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده (۶۴- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (۷۵- علی‌اصغر اعرابی).

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادفات تهران در هفته گذشته
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند