Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته زمان برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی آشوری، رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته درباره شرایط برگزاری لیگ این رشته اظهار داشت: مسابقات با حضور 7 تیم در دو گروه و به میزبانی فولادشهر و گنبد برگزار شد و طی 4 روز اخیر نیز شاهد برگزاری مرحله دوم به صورت متمرکز در تهران بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله دوم آن تیم‌هایی که در مرحله نخست برابر هم قرار نگرفته بودند، با یکدیگر بازی کردند.

وی افزود: چهار تیم برتر مرحله دوم راهی دور بعدی می‌شود و قرار است مرحله پلی‌آف و نهایی به منظور تعیین جایگاه تیم‌ها در لیگ امسال طی روزهای 7 تا 10 بهمن به میزبانی یکی از دو شهر تهران یا مشهد برگزار شود.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته درباره اعتراضاتی که به عملکرد داور در دیدار مس شهربابک و شهرداری ورامین صورت گرفت، عنوان کرد: بالاخره داوری اشتباه دارد، درست همانطور که بازیکن و مربی هم اشتباه می‌کنند و ما منکر این مسئله نیستیم. امیدوارم که این اشتباهات در آینده کمتر شود.

آشوری در پاسخ به این سوال که چرا در والیبال نشسته برخلاف والیبال نشسته از سیستم ویدئویی استفاده نمی‌شود؟ گفت: این اتفاق هنوز در والیبال نشسته رخ نداده است، البته ما در تلاش هستیم که بتوانیم این موضوع را در صورتی که شرایط فراهم باشد، در ایران پیاده کنیم. به هر حال ایران یکی از مدعیان والیبال نشسته است و می‌تواند در این کارها نیز آغاز کننده باشد.

صائبی: بهترین بازی والیبال نشسته در سال‌های اخیر برگزار شد/ برای قهرمانی می‌جنگیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال نشسته والیبال نشسته لیگ والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران ظهر امروز پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا رقم زد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.
در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل تیم ایتالیا که دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا است، در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با حساب ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد و نهایتاً با برتری دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان راه یافت.
گفتنی است تیم ملی والیبال دانش‌آموزان ایران با کسب چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند، به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بود.
در پایان این دیدار، دکتر رشید حسن‌پور بائی سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان حضور یافتند و در شادمانی آنان برای صعود به جمع چهار تیم برتر جهان شرکت کردند.
یادآوری می‌شود تیم ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه هشتم اردیبهشت ماه رأس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال