Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:49:57 GMT

تحریک افکار عمومی با چه هدفی؟

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۷۰۱۸۶۵

تحریک افکار عمومی با چه هدفی؟

در اینکه نحوه بیان و نوع آرایه های بکار رفته در سخنان استاندار جالب نبود شکی‌ نیست، اما اینکه فیلم یک جلسه بصورت تقطیع شده و آن هم هدفمند منتشر و کلیه رسانه ها را مخاطب سخن استاندار قرار دهند بنظر عمل بسیار جالبی نیست. 

کما اینکه در ادامه و انتشار دیگر زوایای این جلسه استاندار مضمون سخن خود را باز و خطابه بخشی کوچک از خبرنگاران یک نهاد خاص قرار می دهد اما اینکه آن بخش حذف و مخاطب کل جامعه خبری استان قرار گیرند نیاز به صبر مضاعف و جلسات رو در رو با شخص استاندار دارد و اینکه اهل خبر که خود خبره دعواهای سیاسی این روزگاران انتخاباتی اند باید بیش از پیش توجه خود را معطوف به پشت صحنه ها کنند؛ واکاوی نمایند چرا افرادی که خود اذعان به حمایت و سکوت دارند در یک چنین بزنگاه‌های حساس کشور عملکرد دیگری دارند؟
مگر اینکه قرار باشد از قشر خبر و رسانه در راستای یک سری اهداف خاص با بهره بردن از شگردهای رسانه ای بهره وری نمایند

نگارنده معتقد است، خبرنگاران محترم و جامعه خبری استان پیش از هر نوع برخورد احساسی البته کلیه ماجرا را با همه ضمائم آن ببینند و دوما از خود بپرسند دایه داران امروز رسانه و خبر در سال های گذشته و درکنار انواع مشکلات ریز و درشت که برای آنان بوجود آمد کجا ایستاده بودند که امروز در جهت تهییج افکار آنان بسیج شده و درراستای منافع خویش از آنان تقاضای همراهی و همکاری دارند؟

یحیی خواجوی: فعال فضای مجازی 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان رسانه استاندار سیستان و بلوچستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان رسانه استاندار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان رسانه استاندار سیستان و بلوچستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • معاون رئیسی: افکار عمومی غربی به این جمع‌بندی رسیدند که آمریکا نماد ظلم و ستم است
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • پرونده باز بابک زنجانی در افکار عمومی/مهار تورم دغدغه کهنه اقتصاد/ زنان و دختران چگونه قربانی بستر مجازی می‌شوند؟