Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم استقلال بیان کرد اگر پنالتی استقلال در دربی گرفته می‌شد مطمئنا ۳ امتیاز را می‌گرفتیم و برنده آن دیدار می‌شدیم

آرش رضاوند صحبت هایی را در مورد استقلال عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان آرش رضاوند، در خصوص دیدار پیش‌روی استقلال مقابل تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر، گفت:

ما برای حفظ جایگاه تیم در صدر جدول و ماندن در بین مدعیان چاره‌ای جز شکست تراکتور نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتور تیم بسیار خوب و جزو مدعیان لیگ امسال است. بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای دارد ولی ما هم استقلال هستیم و در تمام دیدار‌های خانگی و خارج از خانه فقط به برد فکر می‌کنیم.

او افزود:

استقلال و تراکتور هواداران پرشوری دارند که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا هر دو تیم از حضور هوادارانشان محروم هستند. تقابل دو تیم بسیار جذاب است که با حضور هواداران این جذابیت دو چندان می‌شد. ما برای کسب ۳ امتیاز این دیدار به تبریز می‌رویم و هدفی جز برد نداریم.

بازیکن تیم استقلال در رابطه با شهرآورد پایتخت که با تساوی 2-2 به پایان رسید، گفت:

با صحبت‌های کادرفنی و بزرگان تیم، دربی را فراموش کرده‌ایم و با قدرت به مصاف تراکتور می‌رویم. من معتقدم اگر پنالتی استقلال در دربی گرفته می‌شد مطمئنا ۳ امتیاز را می‌گرفتیم و برنده آن دیدار می‌شدیم.

رضاوند ادامه داد:

در ۱۰ دقیقه اول با احتساب آن پنالتی ۲ بر صفر جلو می‌افتادیم و روند بازی در مسابقه حساسی مثل دربی تغییر می‌کرد. با این حال خداراشکر که با توانایی بازیکنی همچون قایدی که یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر ایران است، بازنده این دیدار نشدیم و الان با انگیزه بسیار به مصاف سایر تیم‌ها می‌رویم.

هافبک استقلال درباره عملکرد سرمربی این تیم تصریح کرد:

فکری از مربیان بزرگ و بااخلاق لیگ برتر است. شاهد تلاش‌های شبانه‌روزی او برای رساندن استقلال به جایگاهی که متعلق به این تیم و هوادارانش است، هستم. امیدوارم هواداران و پیشکسوتان استقلال هم او را حمایت کنند.

رضاوند در پاسخ به این سوال که «آیا شرایط مناسبی برای حضور در ترکیب اصلی این تیم مقابل تراکتور دارد؟» گفت:

خداراشکر شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم که برای تیم مثمرثمر باشم. هنوز مشخص نیست که جزو بازیکنان ثابت برای دیدار مقابل تراکتور هستم یا خیر اما من از همه جهات آماده هستم و منتظر فرصت هستم تا بتوانم برای کسب ۳ امتیاز به تیم کمک کنم.

او ادامه داد:

در دیدار‌های قبل هم تمام تلاشم را انجام داده‌ام تا نکاتی که کادرفنی از من در زمین بازی می‌خواهند را به نحو احسن به نمایش بگذارم. گاهی انتظاراتی که هواداران دارند با وظایفی که کادرفنی به من واگذار می‌کند متفاوت است و من باید توقعات کادرفنی را در زمین پیاده کنم.

رضاوند در پایان خاطرنشان کرد:

ما برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ تلاش می‌کنیم و هدفی جز این نداریم، می‌خواهیم بعد از چند سال دل هواداران شاد کنیم.

اخبار داغ 

مهدی تاج به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان ایرانمهر بستری شد / عکس علی دایی در ترکیه رویت شد؛ پیشنهاد ترک ها به شهریار ایرانی مرد بی غیرت برای تجاوز جنسی به زنش 8 مرد اجیر کرد آلوارو موراتا: به فرزندانم خواهم گفت که در کنار کریستیانو رونالدو و دیبالا بازی کرده ام سر الکس فرگوسن: عملکرد لیورپول طی دو فصل اخیر باعث شده بابت بازنشستگی ام خدا را شکر کنم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ۳ امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز 6 بازی در حال برگزاری است که نتایج آن به شرح زیر است:

مس کرمان یک- چادرملو یک

داور: احمد محمدی

اخرج: حامد طباطبایی مربی چادرملو

گل: علی وزیری پناه(81) پنالتی برای مس کرمان/ محمدابراهیم رضازاده(90+3) برای چادرملو

-----

فجر سپاسی شیراز صفر  - گل گهر سیرجان 3

داور: حسین زمانی 

اخراج:

گل: سعید سحرخیزان(14)تورس(78)زائرکاظمینی(87)

-----

هوادار تهران 3  - مس سونگون ورزقان یک

داور: شاهین یزدانی 

اخراج:

گل: داریوش شجاعیان(13)بابک مرادی(20) عبداللهی(78)  برای هوادار/ محبی(30) (گل به خودی)

-----

تراکتور تبریز یک  - ذوب آهن اصفهان یک

داور: امیرسامان سلطانی 

اخراج:

گل: مهدی هاشمی نژاد(46) برای تراکتور/ اسلامی(61) برای ذوب آهن

------

ملوان بندرانزلی یک - سایپا تهران یک

داور: مهرداد خسروی

اخراج:

گل: محمد عمری(65) پنالتی برای ملوان/ خسروی (69)
-----

استقلال ملاثانی صفر  - سپاهان یک

داور: هادی علی نیافز

اخراج:

گل: کاوه رضایی(40)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو و ملوان /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • صعود گل گهر و هوادار/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • گل‌گهر صعود کرد/ مس کرمان یک - چادرملو یک/ هوادار 3 - مس یک/ ملوان یک - سایپا یک /تراکتور یک - ذوب‌آهن یک/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان یک
  • مس کرمان یک - چادرملو یک/ فجر صفر- گل گهر 3/ هوادار 2 - مس یک/ ملوان یک - سایپا صفر/تراکتور یک - ذوب‌آهن صفر/ استقلال ملاثانی صفر- سپاهان صفر
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم