Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین گزارش پایداری شرکت مبین انرژی خلیج فارس در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت،حائز رتبه اول و تندیس طلایی شد.

اولین گزارش پایداری شرکت مبین انرژی خلیج فارس در پنجمین همایش مسئولیت اجتماعی وزارت نفت،حائز رتبه اول و تندیس طلایی شد.  به گزارش روابط عمومی مبین انرژی، پنجمین همایش مسئولیتهای اجتماعی وزارت نفت، در شرایطی امسال تحت تاثیر کرونا و بصورت آنلاین برگزار شد که سطح کیفی و کمی گزارش های ارسالی با افزایش قابل توجهی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در اختتامیه این همایش که 24 و 25 دیماه برگزار شد، گزارش پایداری سه شرکت بعنوان برتر دست پیدا کردند که شرکت مبین انرژی خلیج فارس یکی از آنها بود. فعالیتهای قابل توجه این شرکت در حفاظت از محیط زیست و کسب متوالی گواهی عدم آلایندگی در ده سال و همچنین حمایت از گونه در خطر انقراض لاک پشت منقار عقابی, از دلایل کسب این رتبه بوده است.  از سوی دیگر اقدامات کم نظیر مبین انرژی، دستاوردهای واحد خودکفایی در تولید سه هزار قطعه و صرفه جویی بالای ارزی در این رابطه بود که مورد توجه داوران این همایش قرار گرفت و از آن تقدیر شد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مبین انرژی خلیج فارس اجتماعی وزارت نفت گزارش پایداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۷۰۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: دریا در این مدت نسبتاً مواج است و سرعت باد در تنگه هرمز و بخش‌هایی از خلیج فارس به ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به یک و نیم متر می‌رسد.

مجتبی حمزه نژاد توصیه کرد در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد خودداری کنند و تمهیدات لازم برای رفت و آمد ایمن سایر شناور‌ها صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت

وی افزود: آسمان غالب نقاط استان صاف و در برخی مناطق دریایی و ارتفاعات گاهی گذر ابر پیش بینی می‌شود.

به لحاظ دمایی روز‌های آینده روند افزایشی دمای بیشینه ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع برای واحد تجاری، جامعه و محیط سودمند است
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • پرده‌های حفاظت خورشیدی؛ راهکار پایداری ساختمان‌ها
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • وضعیت بلوار خلیج فارس شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران